جمعه، 31 فروردین 1403

پزشک شهرستان مرزی رازوجرگلان به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست

پزشک شهرستان مرزی رازوجرگلان به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست
روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، آسمانی شدن مرحوم دکتر عبدالجلیل غیادی از پزشکان شهرستان مرزی رازوجرگلان خراسان شمالی بر اثر ابتلا به کرونا را خدمت جامعه پزشکی و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می نماید.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی؛ دکتر عبدالجلیل غیادی اهل شهر گمش تپه استان گلستان بود که ازدانشگاه فردوسی مشهد در رشته پرشکی فارغ التحصیل شد. خدمت نظام را در حومه بجنورد راز و جرگلان به اتمام رسانده  و بعد از اتمام طرح ، جهت خدمت به مردم محروم جرگلان در آنجا ماندگار شد و ۲۸ سال از عمر خود را در بین مردم جرگلان و در مطب کوچک خود در شهر یکه سعود بخش جرگلان گذراند.

 وی سال ها بیماران جرگلانی را معاینه کرده است. خدمات مرحوم جلیل غیادی درمنطقه جرگلان بسیار بوده و بسیاری از بیماران را رایگان ویزیت می کرد و حتی در صورت لزوم پول داروی آنها را نیز می داد.

    بعد از شیوع کرونا در جرگلان ، دکتر غیادی کمر همت به مقابله با این بیماری بست. بنا به گفته خودش قبل از رفتن به کما و بخش آی سی یو، از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تیم سه نفره اش بطور شبانه روزی به معاینه ی بیماران مبتلا به کرونا پرداخت.

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، ضمن عرض تسلیت درگذشتِ این پزشک وارسته ؛ از درگاه واسعه الهی برای ایشان آمرزش ابدی و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت دارد.

انتهای پیام

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

حسین عشائر سلطانی جمعه, 19 شهریور,1400 06:00
همکاران محترم
بسیارممنون ازانعکاس اخبارمهم و فداکاری همکاران محترم درمبارزه باکرونا.