جمعه، 10 فروردین 1403

در نامه رئیس کل به رئیس مجمع سازمان مطرح شد

چرا بهتر است که مجمع عمومی هر چه زودتر برگزار شود

چرا بهتر است که مجمع عمومی هر چه زودتر برگزار شود
به استحضار می‌رساند، نگرانی اینجانب از تأخیر طولانی و تعویق نامعلوم برگزاری مجمع عمومی یکی به دلیل پرهیز از ایجاد بدعتی است که ممکن است در آینده موجب تبعات و عوارض غیر قانونی برای سازمان شود و دیگری اینکه فاصله طولانی برای استقرار ارکان جدید و فعالیت سازمان ممکن است باعث بروز رکود و سستی در عملکرد و اتخاذ تصمیم‌های مهم در شرایط خطیر کنونی شود.

رئیس کل سازمان در نامه ای به رئیس مجمع عمومی سازمان اعلام کرد که به دلیل شرایط پیش آمده تاریخ مجددی برای برگزاری مجمع عمومی درنظر خواهند گرفت. متن نامه دکتر ظفرقندی به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر آقازاده، رئیس محترم مجمع عمومی

اعضای محترم هیأت رئیسه مجمع عمومی

 

با سلام و احترام،

نامه شماره 23831/30/100/400 مورخ 14/06/1400 واصل شد. ضمن تشکر از زحمات و توجهات شما عزیزان، به استحضار می‌رساند، نگرانی اینجانب از تأخیر طولانی و تعویق نامعلوم برگزاری مجمع عمومی یکی به دلیل پرهیز از ایجاد بدعتی است که ممکن است در آینده موجب تبعات و عوارض غیر قانونی برای سازمان شود و دیگری اینکه فاصله طولانی برای استقرار ارکان جدید و فعالیت سازمان ممکن است باعث بروز رکود و سستی در عملکرد و اتخاذ تصمیم‌های مهم در شرایط خطیر کنونی شود.

به همین دلیل است که در آیین‌نامه برگزاری مجمع عمومی محدودیت زمانی (10 تا 21 روز) مقرر شده است. از سوی دیگر با توجه به ماهیت متغیر و نوسانی بیماری کرونا، هماهنگی با مرجع قانونی صدور مجوز برای برگزاری مجمع که ستاد کرونا می‌باشد با در نظر گرفتن جمیع شرایط و احتمالات مدنظر قرار گرفته است.

معذالک با احترام به نظر شما همکاران ارجمند و با هماهنگی مجدد با مسئولین ستاد کرونا و محل برگزاری جلسه و اسکان همکاران، تاریخ مجددی برای برگزاری مجمع در نظر گرفته و اعلام خواهد شد.

به پیوست پاسخ اینجانب به رئیس محترم هیأت مرکزی نظارت در این زمینه جهت استحضار ارائه می‌گردد

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.