جمعه، 10 فروردین 1403

در نامه رئیس کل سازمان به رئیس هئیت نظارت مطرح شد

بعد از هماهنگی ها و کسب نظر ستاد کرونا، تاریخ برگزاری مجمع عمومی اعلام خواهد شد

بعد از هماهنگی ها و کسب نظر ستاد کرونا، تاریخ برگزاری مجمع عمومی اعلام خواهد شد
علیرغم اینکه اینجانب تأخیر طولانی را به مصلحت سامان و استقرار سازمان نمی‌دانم برای پرهیز از بروز اختلاف، بعد از هماهنگی مجدد برای تأمین فضای مناسب و شرایط اسکان همکاران و کسب نظر مجدد از ستاد کرونا، تاریخ بعدی برگزاری مجمع را اعلام خواهم کرد.

رئیس کل سازمان در نامه ای به رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی با برشمردن دلایل اصلح بودن برگزاری انتخابات در تاریخ پیشنهادی خود(26 شهریورماه) در نهایت اعلام کردند با اینکه «تأخیر طولانی را به مصلحت سامان و استقرار سازمان نمی‌دانم، برای پرهیز از بروز اختلاف، بعد از هماهنگی مجدد برای تأمین فضای مناسب و شرایط اسکان همکاران و کسب نظر مجدد از ستاد کرونا، تاریخ بعدی برگزاری مجمع را اعلام خواهم کرد.»

 

جناب آقای دکتر روح الامینی نجف آبادی

رئیس محترم هیات مرکزی نظارت بر انتخابات

با سلام و احترام،

عطف به نامه شماره 23754/11/100/400 مورخ 14/06/1400 جنابعالی، به استحضار می‌رساند وظیفه قانونی اینجانب برگزاری مناسب مجمع عمومی با رعایت شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا و نیز قوانین و مقررات مربوطه می‌باشد.

جنابعالی مستحضرید که تأخیر غیر موجه در شرایط انتقالی و ایجاد فاصله طولانی برای استقرار ارکان جدید سازمان علاوه بر ایجاد بدعت و سوء استفاده در آینده موجب رکود و سستی در فعالیت‌های سازمان نظام پزشکی در شهرستان‌ها و عدم امکان تصمیم‌گیری در موارد مهم و کلان خواهد شد.

در مورد بخش دوم نامه جنابعالی به استحضار می‌رساند بلافاصله بعد از جلسه افتتاحیه هیأت مدیره شهرستان‌ها در تاریخ 19/05/1400 اینجانب برای برگزاری مجمع در موعد مقرر اقدام کردم که با منع کتبی مسئولین محترم وزارت بهداشت و ستاد کرونا به دلیل شرایط کرونا مواجه شد.

با پیگیری‌های بعدی و نهایتاً جلسه حضوری با جناب آقای دکتر رئیسی، معاون محترم بهداشتی وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا، مجوز برگزاری مجمع در فضای باز از سوی مسئولین صادر شد که بلافاصله اینجانب در مکاتبه با جناب آقای دکتر جان‌بابایی در تاریخ 08/06/1400 و تدارک فضای مناسب برای برگزاری مجمع در فضای باز، آمادگی برای برگزاری مجمع را اعلام کردم. بدیهی است زمان مقرر در آیین‌نامه (21 روز) به دلیل شرایط کرونا بعد از رفع ممنوعیت توسط مسئولین محترم ستاد کرونا محاسبه می‌شود و سعی ما بر این بوده که برای پرهیز از تأخیر طولانی که تبعات نامطلوبی خواهد داشت جلسه مجمع و انتخابات ارکان سازمان در این بازه زمانی یعنی در تاریخ 26/6/1400 و با فاصله 18 روز از اعلام آن (8/6/1400) برگزار شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر با شیب نزولی سویه دلتای کرونا مواجه هستیم و در آینده نزدیک علاوه بر احتمال گسترش سویه لامبدا، با شروع آنفلوانزای فصلی هم مواجه خواهیم شد.

بدیهی است مرجع نهایی و مسئول اظهار نظر در مورد امکان و شرایط مرتبط با بیماری کرونا برای برگزاری مجمع عمومی، مسئولین ستاد کرونا می‌باشند که با در نظر گرفتن جمیع شرایط و احتمالات در این زمینه اعلام نظر رسمی می‌نمایند.

معذالک، علیرغم مطالب فوق‌الذکر و اینکه اینجانب تأخیر طولانی را به مصلحت سامان و استقرار سازمان نمی‌دانم برای پرهیز از بروز اختلاف، بعد از هماهنگی مجدد برای تأمین فضای مناسب و شرایط اسکان همکاران و کسب نظر مجدد از ستاد کرونا، تاریخ بعدی برگزاری مجمع را اعلام خواهم کرد.

محمدرضا ظفرقندی

رئیس کل

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.