جمعه، 31 فروردین 1403

اهدای دهمین آیین تندیس ملی فداکاری به برگزیدگان کادر درمان و 300 خانواده شهدای مدافعان سلامت

اهدای دهمین آیین تندیس ملی فداکاری به برگزیدگان کادر درمان و 300 خانواده شهدای مدافعان سلامت
《تندیس و لوح تقدیر》دهمین آیین تندیس ملی فداکاری به برگزیدگان کادر درمان و 300 خانواده شهدای مدافعان سلامت تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن تشکر از اهدای «تندیس فداکاری» به کادر درمان گفت: در دوران کرونا گروه‌های مختلف کادر درمان خصوصاً پزشکان عفونی، بیهوشی و عمومی فعالیت‌های ارزشمندی داشتند که اینگونه اقدامات در راستای تقدیر و ارج نهادن به این خدمات باعث دیده شدن زحمات و خدمات و ایثارگری‌های کادر درمان خواهد شد.

 دکتر ظفرقندی با مرور خاطراتی از جانفشانی پزشکان در دوران کرونا افزود: معرفی اینگونه اقدامات باعث الگو سازی مناسب و عبور بهتر از این روزهای سخت خواهد بود.
 
در ادامه دکتر جمال رحیمیان دبیر آیین اعطای «تندیس ملی فداکاری» بیان کرد: با توجه تقارن دهمین دوره این آیین با همه گیری ویروس کرونا، از 72 برگزیده در عرصه مقابله با همه گیری ویروس کوید ۱۹ تقدیر شد.  
 رحیمیان بیان کرد: در حاشیه دهمین دوره همایش اعطای «تندیس ملی فداکاری» با همگانگی وزارتخانه ها، سازمان نظام پزشکی و جهاد دانشگاهی سراسر کشور از خانواده 300 شهید مدافع سلامت با اهدای تندیس های نمادین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین سازمان با اهدای لوح تقدیر و تندیس از دکتر سلیمی به نمایندگی از انجمن بیهوشی ایران که نقش مهمی در دفاع از سلامت مردم در همه گیری کرونا داشتند، تقدیر کرد.

لازم به ذکر است از دکتر آذر حدادی استاد دانشگاه و متخصص بیماری‌های عفونی، دکتر بهنام بابادی رزیدنت طب اورژانس و همچنین کمیته مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان منتخبین سازمان نظام پزشکی در آیین تجلیل دهمین دوره تندیس ملی فداکاری تجلیل شد.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.