پنجشنبه، 9 فروردین 1403

تقدیر رئیس کل سازمان از وزیر امور خارجه

تقدیر رئیس کل سازمان از وزیر امور خارجه
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به وزیر امور خارجه از زحمات ایشان و همکارانشان در تهیه و تامین واکسن کووید 19 و تجهیزات پزشکی با وجود تحریم های ظالمانه تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه دکتر محمدرضا ظفرقندی به دکتر ظریف در ذیل آمده است:

 

برادر عزیز وگرامی جناب آقای دکتر ظریف

سلام علیکم

در این ایام  که روزهای پایانی مسئولیت و تصدی وزارت امور خارجه ایران را سپری می‌کنید بر اساس حکمت «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » و براساس احساس تکلیف یک واجب عینی و نه کفایی، به عنوان نماینده جامعه پزشکی ایران وظیفه خود می‌دانم از مساعی خالصانه وارزشمند جنابعالی وهمکارانتان در حوزه تهیه و تامین واکسن و تجهیزات پزشکی علیرغم تحریم های ظالمانه خارجی و  محدودیت‌ها و موانع داخلی، تشکر وتقدیر نمایم.

یقینا در شرایط خطیر و مهلک همه گیری کرونا علاوه بر رعایت اصول بهداشتی تنها راه نجات جان مردم تهیه و تامین واکسن معتبر از هر طریق ممکن وبدون هیچ حد و مرز بوده و خواهد بود.

سازمان نظام پزشکی ایران از ابتدای طرح وامکان تهیه هرنوع واکسن معتبر خارجی، در مکاتبات متعدد رئیس کل وبیانیه های رسمی سازمان، ضمن ارج نهادن به تلاش همکاران ودانشمندان کشور برای تولید واکسن داخلی، بر ضرورت پیش خرید و تامین سریع واکسن موردنیاز از هر مسیر ممکن اصرار و ابرام داشته است و در این مسیر تلاش جنابعالی وهمکاران‌تان علیرغم همه محدودیت‌ها و جوسازی‌ها، برای تهیه واکسن از کشورهای مختلف اروپایی، چین وروسیه مزید امتنان است.

ملت ایران تلاش عالمانه و خالصانه و زحمات و رنج‌های جنابعالی را در دوران تصدی مسئولیت وزارت امور خارجه در مسیر حراست از منافع ملی در همه ابعاد و خدمت به ایران عزیز فراموش نخواهد کرد.

سلامت وسربلند باشید.

دکتر محمد رضا ظفرقندی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.