جمعه، 7 اردیبهشت 1403

قدردانی از همراهی و همکاری معاونین وزارت بهداشت با سازمان نظام پزشکی

دکتر ظفرقندی: تعامل خوبی بین سازمان نظام پزشکی و بخش های مختلف وزارت بهداشت وجود داشت

دکتر ظفرقندی: تعامل خوبی بین سازمان نظام پزشکی و بخش های مختلف وزارت بهداشت وجود داشت
آخرین جلسه هم اندیشی ریاست و معاونین سازمان نظام پزشکی با معاونین وزارت بهداشت همراه با تجلیل و تقدیر از معاونین وزارت بهداشت برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر  ظفرقندی رئیس کل سازمان، دکتر فتاحی؛ دکتر تاجرنیا، دکتر جهانگیری، دکتر سلیمی و دکتر حبیبی و دکتر کرمانپور و دکتر پورقلیچ معاونین و مسئولان سازمان نظام پزشکی و دکتر حریرچی معاون کل، دکتر جان بابایی معاون درمان و دکتر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای دکتر ظفرقندی با تشکر از همراهی و  همکاری همیشگی معاونین وزارت بهداشت با سازمان نظام پزشکی و حضور معاونین وزیر بهداشت در این جلسات اعلام کردند که سازمان نظام‌پزشکی باید معدل جامعه پزشکی باشد و برای همین ممکن است از لحاظ سیاستگذاری و اجرایی بین دیدگاه ها و ‌نظرات مدیران سازمان و وزارت بهداشت باشد. ولی در این دوره سازمان نظام‌پزشکی سعی شد مسیر حرکتی مسیری کارشناسی و علمی باشد و از هر دو طرف  سعی شد مسیر حرکت با همکاری و هماهنگی باشد و تعامل بسیار خوبی میان سازمان نظام‌پزشکی و بخش های مختلف وزارت بهداشت وجود داشت.

دکتر ظفرقندی در ادامه جلسه با اشاره به روند ناراحت‌کننده بررسی صلاحیت ها در انتخابات اخیر سازمان نظام‌پزشکی اشاره کردند به بعضی از افراد حاضر در همین جلسه اعلام شد که در انتخابات شرکت نکنند و از نامزدی انتخابات هئیت رئیسه سازمان استعفا دهند و برخی از همین افراد حاضر در جلسه هم متاسفانه احراز صلاحیت نشده‌اند و متأسفانه وضعیت به‌گونه‌ای بود که افرادی که برای حضور در راس انجمن‌های علمی پزشکی تأیید صلاحیت‌شده بودند برای انتخابات سازمان امکان حضور پیدا نکردند این در حالی است که نظام‌پزشکی باید معدل جامعه پزشکی باشد و متأسفانه با این کار بسیاری از اعضای خدمت‌گزار باتجربه و شناخته‌شده امکان حضور و فعالیت را پیدا نکردند.

دکتر ظفرقندی در ادامه با اشاره به اقدامات سازمان در حوزه کرونا، از اقدامات اموزشی و اطلاع رسانی سازمان، تهیه و ارسال ملزومات بهداشتی و حفاظتی برای اعضای سازمان فعال در حوزه خصوصی، ثبت اتفاقات و وقایع رقم خورده توسط کادر درمان در حوزه رویداد ملی کرونا و واکسیناسسیون آنفولانزا و واکسیناسیون کووید 19 را عمده ترین اقدامات سازمان در این حوزه دانستند و از زحمات دکتر رئیسی معاونت بهداشتی وزیر بهداشت در امر واکسیناسیون اعضای سازمان هم تقدیر و تشکر کردند. دکتر ظفرقندی همچنین اززحمات و همراهی دکتر حریرچی که در جلسات متعددی به‌عنوان نماینده وزیر بهداشت حضور داشتند و در اخذ تصمیمات مختلف کمال همکاری را داشتند، از دکتر حق‌دوست که شخصا پیگیر برگزاری جلسات مشترک بودند و همکاری و همراهی بسیار خوبی با سازمان و معاونت آموزشی سازمان داشتند و دکتر جان بابایی هم که باوجود مشغله بسیار زیاد تا حد امکان مساعدت و همراهی داشتند تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه جلسه دکتر حریرچی با اشاره به این‌که کارکردن در سازمانی مثل نظام‌پزشکی بسیار سخت است و رودررویی با مطالبات و خواسته های جامعه عمومی و صنف بسیار سخت است و در معرض انتقادات بودن کاری مشکل است گفت من شخصا کار در نظام‌پزشکی را بسیار سخت می‌دانم و واقعاً می‌بینم که برخی اوقات چه برخوردهایی از سوی صنف می شود ولی از سازمان نظام‌پزشکی به‌خصوص مسئولان این دوره آن تشکر می کنم که بسیار زحمت کشیدند و اقدامات بسیار خوبی انجام دادند، و امیدواریم که در هر جا هستند منشا خیر باشد.

پس از سخنان معاونین سازمان، دکتر ظفرقندی با اهدای لوح تقدیر اززحمات و تلاش های دکتر حریریچی، دکتر جان بابایی، دکتر حقدوست و دکتر رئیسی تقدیر و تشکر کردند

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.