جمعه، 10 فروردین 1403

در نامه رئیس و اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی مطرح شد

درخواست درنظر گرفتن اولویت برای اعضای خانواده کادر درمان

درخواست درنظر گرفتن اولویت برای اعضای خانواده کادر درمان
دکتر عباس آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در  پیامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت خانم صوابیه همسر دکتر جمشید اسماعیل زاده به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19، خواستار درنظر گرفتن اولویت برای واکسیناسیون اعضای خانواده اعضای سازمان نظام پزشکی شد

متن نامه دکتر آقازاده به شرح زیر است":

کل من علیها فان

متاسفانه مطلع شدیم همسر محترم همکار عزیز و گرامی ما ، جناب آقای دکتر جمشید اسماعیل زاده پزشک شاغل در آمل، بنام محبوبه صوابیه در اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ فوت کرده اند.

این واقعه ناگوار،ضرورت پیگیری مستمر مسئولین نظام پزشکی و توجه و اقدام مقتضی از جانب مسئولین بهداشت درمان مملکت در خصوص واکسیناسیون خانواده های اعضای سازمان نظام پزشکی را بیش از پیش آشکار ساخته است.

دکتر عباس آقازاده

 

قابل ذکر است که دکتر آقازاده پیشتر هم در نامه ای به دکتر رئیسی معاونت بهداشتی وزیر بهداشت درخواست اعضای مجمع عمومی سازمان به نمایندگی از کلیه اعضای سازمان در این خصوص را به ایشان اطلاع داده بود. متن این نامه به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر رئیسی

معاونت محترم بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

 با سلام و درود

پس‌از تقدیر و تشکر از بابت زحمات ذی‌قیمت شما به استحضار می‌رساند تعدادی از اعضای مجمع عمومی سازمان نظام‌پزشکی به نمایندگی از سوی سایر اعضای مجمع و قاطبه جامعه فهیم و ایثارگر پزشکی نامه‌ای در ضرورت واکسیناسیون عاجل خانواده‌های اعضای سازمان نظام‌پزشکی در کنار ضرورت حیاتی واکسیناسیون اقشار مختلف مردم شهید شریف میهن مان نوشته اند. بدین‌وسیله ضمن ایفاد نامه اعضای مجمع عمومی سازمان نظام‌پزشکی از آن مقام محترم که سابقه زحمات و تلاش‌های شما در مبارزه با اپیدمی کووید ۱۹ آشکار و مبین است خواهشمند است در رابطه با تامین سهمیه واکسن مورد نیاز برای واکسیناسیون خانواده‌های اعضای سازمان دستورات لازم را صادر بفرمایید

دکتر عباس آقازاده

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

فیاض شنبه, 06 شهریور,1400 21:03
سلام خداقوت
منتطر نتیجه تلاش شمادرمورد واکسن خانواده اعضاء هستیم انشاءلله هرچه زودتر به نتیجه برسد