پنجشنبه، 9 فروردین 1403

۱۵۷ جانباخته کرونا در ۲۴ ساعت گذشت

۱۵۷ جانباخته کرونا در ۲۴ ساعت گذشت

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، ۱۵۷ بیمار کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته در کشور جان خود را از دست دادند. همچنین در این بازه زمانی ۱۶هزار و ۲۵ بیمار جدید نیز شناسایی شدند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۵۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و یک هزار و ۱۶۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۳۲۰ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۸۰ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۲۷۰ هزار و ۸۴۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۴ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۹۴۰ هزار و ۸۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.۳ هزار و ۲۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۲۴ میلیون و ۴۳ هزار و ۱۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۹۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.