پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پزشکان از صنوف منظم در پرداخت مالیات هستند

پزشکان از صنوف منظم در پرداخت مالیات هستند
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت:سازمان نظام پزشکی موضوع عدم رعایت برخی پزشکان در استفاده از کارتخوان را پیگیری و نظارت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد جهانگیری، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در شبکه خبر درباره عدم استفاده برخی پزشکان از کارتخوان، گفت:استفاده از کارتخوان به همه همکاران پزشک در کشور ابلاغ  شده است و این موضوع رصد می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده از کارتخوان هم از جهت قانونمداری و هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه شده است؛ البته مواردی از عدم رعایت وجود داشته است که برخی کارتخوان را جمع کرده‌اند و رعایت نشده است و ما در حال پیگیری موضوع هستیم.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه در سال گذشته  و امسال جامعه پزشکی قانون مداری و جانفشانی خود را اثبات کرده است، بیان داشت: پزشکان طبق اعلام سازمان امور مالیاتی قانون‌مدارترین افراد بوده و یکی از صنوف منظم در پرداخت مالیات هستند.

جهانگیری با اشاره به اینکه اظهار نامه مالیاتی در موعد مقرر داده می‌شود، ابراز داشت: در سال گذشته و امسال در عین حالی که شرایط کرونایی وجود داشت در موعد مقرر اظهار نامه‌های مالیاتی را انجام داده‌ایم .

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی در دوران شیوع کرونا تا جایی که می‌توانسته است مطب‌ها را باز گذاشته است، گفت: سازمان نظام پزشکی موضوع عدم رعایت برخی پزشکان در استفاده از کارتخوان را پیگیری و نظارت می‌کند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.