پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ممنوعیت سفر به شهرستان‌های قرمز و نارنجی بوشهر اعمال می‌شود

ممنوعیت سفر به شهرستان‌های قرمز و نارنجی بوشهر اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: ورود خودروهای با پلاک‌های غیر بومی به این استان و در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی نیز ورود و خروج خودروها هر شهرستان ممنوع است و بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایرنا؛ سرهنگ جابر پاپری اظهار کرد:  بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج خودروها از شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و بر این اساس ماموران پلیس راه مستقر در ورودی  این شهرستان‌‎ها در استان بوشهر با احساس مسئولیت در قبال سلامت جامعه و بدون هیچگونه اغماض با افراد خاطی برخورد می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه رنگ‌بندی و محدودیت‌های کرونایی به طور مداوم از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، ماموران پلیس راه در ابتدا به رانندگان متخلف تذکر می‌دهند و در صورت بی‌توجهی جریمه صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر شهرستان‌های دیر، تنگستان، عسلویه، کنگان، دشتستان، و دشتی استان بوشهر در وضعیت قرمز و شهرستان‌های دیلم، گناوه بوشهر و جم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

پاپری ادامه داد: محدودیت‌های تردد شبانه نیز کماکان از ساعت ۲۲ تا سه صبح در همه شهرستان‌های استان بوشهر اعمال می‌شود و خودروهای متخلف بنابر قانون جریمه می‌شوند.

جریمه تردد در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و جریمه تردد شبانه در ساعات غیر مجاز میزان ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.