جمعه، 31 فروردین 1403

قدردان زحمات جامعه پزشکی در دوران پاندمی کووید 19 هستیم

قدردان زحمات جامعه پزشکی در دوران پاندمی کووید 19 هستیم
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با  اشاره به این که در دوران پاندمی کووید 19 دوکار مهم از سوی این سازمان انجام شد؛ گفت: قدردان زحمات جامعه پزشکی در حوزه آموزش و ارائه آخرین یافته های پژوهشی در زمینه بیماری کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی؛ دکتر محمد رضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در مراسم تجلیل از اعضای کمیته علمی نخستین همایش جامع کشوری کووید 19 اظهار کرد: نزدیک به 13 هزار و 500 نفر در این همایش کشوری مشارکت داشته که در نوع خود بی سابقه بود و به لحاظ علمی و آموزشی می تواند منشأ اثرات خوبی در حوزه درمان و آموزش باشد.

وی با اشاره به این که دو اقدام مهم درحوزه کرونا از سوی سازمان نظام پزشکی انجام شد؛ تصریح کرد: ثبت حوادث کرونا در ابعاد مختلف فرهنگی ، هنری، رسانه ای ، عکس و ... از جمله اقدامات موثر سازمان در زمینه ثبت رشادت های همکاران در دوران پاندمی کووید 19 بود.

وی افزود: علاوه بر ثبت رویدادهای کرونا ؛ معاونت آموزشی سازمان نیز قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور اقدام به برگزاری جلسات آموزشی با حضور اساتید رشته های مختلف دراین حوزه نمود بطوری که سایت آموزشی سازمان جزو رتبه های نخست جهانی در حوزه آموزش مباحث مربوط به ویروس کرونا قرار گرفت.

ظفرقندی بیان کرد: قدردان زحمات و رشادت های جامعه پزشکی و همه همکارانی که در عرصه آموزش و درمان بیماری کووید 19 زحمات زیادی را متقبل شدند؛ هستیم .

رئیس کل سازمان نظام پزشکی یاد آور شد: مشارکت بالای اعضای جامعه پزشکی در نخستین همایش جامع کشوری کووید 19می تواند الگوی مناسبی در تمامی زمینه ها بویژه بحث کرونا باشد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.