پنجشنبه، 9 فروردین 1403

امضای تفاهم نامه‌ای برای درمان رایگان بیمه شدگان تامین اجتماعی

امضای تفاهم نامه‌ای برای درمان رایگان بیمه شدگان تامین اجتماعی
در راستای حفاظت مالی از بیمه‌شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی، تفاهم‌نامه ای بین‌ سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منعقد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از سازمان تامین اجتماعی، بر اساس این تفاهم نامه، خدمات بستری تحت پوشش تامین اجتماعی برای کلیه بیمه‌شدگان بستری در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی مستقر در شهرستان‌هایی که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی است و همچنین برای تمام بیمه‌شدگان دارای بیش از 65 سال سن در تمام بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد، به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
حفاظت مالی از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در راستای اصل صیانت از کرامت گروه های آسیب پذیر در مواجهه با بیماری، دسترسی عادلانه به خدمات تشخیصی و درمانی در کل کشور برای بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، پرداخت به موقع تعهدات سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان های مجری طرح، استفاده از تمامی ظرفیت های کشور در حوزه درمان و توسعه پوشش و ارتقای کیفیت خدمات درمانی، از اهداف این طرح به شمار می روند.
تمامی خدمات بستری دارای پوشش بیمه پایه و کلیه تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری تمامی بیمارستان های دولتی و دانشگاهی، مشمول این طرح هستند.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.