جمعه، 10 فروردین 1403

نامه رئیس کل سازمان به وزیر بهداشت

با درخواست دستیاران موافقت فرمایید

با درخواست دستیاران موافقت فرمایید
دکتر ظفرقندی در نامه ای از دکتر نمکی خواسته تا نسبت به اجابت درخواست دستیاران مبنی بر لغو آزمون ارتقاء و گواهینامه مشابه سال گذشته و برگزاری داوطلبانه امتحان بورد در شهریورماه سالجاری موافقت کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی در نامه ای به وزیر بهداشت برادر گرامی جناب آقای دکتر نمکی

مقام محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید دستیاران گروه‌های مختلف پزشکی در سال‌های اخیر علاوه بر معضلات عدیده قبلی به صورت مضاعف با انواع و اقسام مشکلات جسمی و روحی ناشی از سختی کار، تنگناهای معیشتی و بالاخص چالش‌های آموزشی روبرو هستند به نحوی که فرصت و انرژی کافی به علت فعالیت‌های طاقت‌فرسای آنان در بخش‌های بیمارستانی جهت آموزش و مطالعه میسر نگردید. در سال گذشته به منظور مساعدت با این عزیزان، وزارت متبوع ضمن لغو ضرورت طی نمودن آزمون ارتقاء و گواهینامه با احتساب نمره آزمون ارتقا سال 1398، امکان اخذ گواهینامه و شروع دوره ضریب k را فراهم نمود، لیکن در سال جاری علیرغم اینکه دستیاران سال آخر جهت آزمون گواهینامه معرفی گردیده‌اند، حتی هنوز هم از فعالیت‌های بیمارستانی آنان کاسته نشده، و کماکان به دادن کشیک‌های معمول مشغول می‌باشند. از آنجایی که شرکت در آزمون فوق در حدود یک‌ماه دیگر (تیرماه سال جاری) موجب تشدید فشارهای عصبی و روحی و در معرض خطر قرار گرفتن سلامت آنها می‌گردد، تأیید صلاحیت علمی این عزیزان توسط اساتید و گروه‌های آموزشی مربوطه با پایش عملکرد آنان به صورت مستمر و به استناد آزمون‌های متعدد کتبی، آسکی، PMP و داپس انجام شده، به دقت و سهولت میسر می‌باشد.

مستدعی است با توجه به مطالب پیش‌گفت دستور فرمائید نسبت به اجابت درخواست ایشان مبنی بر لغو آزمون ارتقاء و گواهینامه مشابه سال گذشته و برگزاری داوطلبانه امتحان بورد در شهریورماه سالجاری موافقت فرمایید.

 

 

دکتر محمدرضا ظفرقندی

رئیس کل

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.