پنجشنبه، 30 فروردین 1403

سازمان نظام پزشکی در دور جدید کاری خود باید همکاری بیشتری با دستگاههای اجرایی داشته باشد

سازمان نظام پزشکی در دور جدید کاری خود باید همکاری بیشتری با دستگاههای اجرایی داشته باشد

معاون دبیرخانه شورای تخصصی وزارت بهداشت با حضور در ستاد ثبت نام هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی با بیان این که نظام پزشکی بازوی بسیار قدرتمند در نظام سلامت است ؛گفت: سازمان نظام پزشکی باید در سیاست های کلان نظام سلامت تاثیرگذار تر بوده و همکاری بهتری با دستگاههای اجرایی از جمله وزارت بهداشت داشته باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، سعید حضرتی دکترای تخصصی علوم دارویی و معاون دبیرخانه شورای تخصصی وزارت بهداشت در خصوص هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی به سوالات ذیل پاسخ داد:

1-ارزیابی شما از این دوره انتخابات نظام پزشکی چیست؟

**با توجه به شرایطی که طی این مدت بوجود آمده ،این دوره از سایر دوره ها حساس تر است و بحث های عمومی نسبت به جامعه پزشکی مطرح بوده و  همین بحث کرونا بسیار پررنگ است، بنابر این وجود افراد توانا در مجموعه مدیریتی و هیات مدیره نظام پزشکی می تواند بسیارکمک کننده باشد . از سوی دیگر نزدیک شدن این انتخابات با بحث تغییر دولت ها همراه است و یک تیم قویِ خوب و کارشناسی می تواند نظرات خوبی را در حوزه سلامت نسبت به دولت آینده داشته باشد.

2- آیا از همکاران خود را جهت شرکت در انتخابات پیش رو تشویق نموده اید؟

**بله از دوستانی که توانایی مدیریتی و اجرایی داشته و از سوابق خوبی در این حوزه برخوردارند، برای شرکت در انتخابات دعوت نمودیم تا هر کس به نوبه خود بتواند کمک رسان به جامعه ی سلامت باشد.

3- ارزیابی شما از عملکرد دوره گذشته که روزهای پایانی خود را طی می کند؛ چیست؟

**امیدواریم گروهی روی کار بیاید که بتوانند بیشتر کار کنند.

4- نظام پزشکی در دور جدید کاری خود نیازمند چه تغییراتی است؟

**اعتقادمان براین است که سازمان نظام پزشکی یک بازوی بسیار قدرتمند در نظام سلامت بوده و می تواند کمک کار خیلی خوبی برای وزارت بهداشت باشد . با توجه به توانایی های سازمان آن رابطه نزدیک در دوره فعلی بانظام سلامت و وزارت بهداشت وجود ندارد و با وجود افراد متخصص و نخبه در گروههای پزشکی و به تبع آن در سازمان نظام پزشکی باید در سیاست های کلان نظام سلامت تاثیرگذار تر بوده و همکاری بهتری با دستگاههای اجرایی از جمله وزارت بهداشت داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها : انتخابات
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.