شنبه، 1 اردیبهشت 1403

اطلاعیه شماره 34

جامانده های واکسن دوز اول به معاونت های بهداشتی دانشگاه ها مراجعه کنند

جامانده های واکسن دوز اول به معاونت های بهداشتی دانشگاه ها مراجعه کنند
به اطلاع کلیه جاماندگان و اعضای سازمان که دوز اول واکسن دریافت نکرده اند می رساند براساس سند ملی واکسیناسیون اعضای کادر درمان اولویت اول تزریق واکسن هستند و علی القاعده باید با مراجعه به معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی در سرتاسر کشور به دنبال اختصاص و تزریق واکسن برای خود باشند.

با توجه به مراجعه حضوری و تماس های تلفنی پرشمار همکارانی که موفق به تزریق واکسن کرونا دوز اول نشده اند و اصطلاحا جاماندگان ازتزریق واکسن دوز اول به اطلاع می رساند که سازمان نظام پزشکی دیگر تزریق واکسن دوز اول نخواهد داشت.

با توجه به فراخوان های پیاپی سازمان و مهلت زمانی حدودا 45 روزه کلیه اعضا برای تزریق دوز اول، حالا مسئولیتی متوجه سازمان نظام پزشکی نیست و به اطلاع کلیه جاماندگان و اعضای سازمان که دوز اول واکسن دریافت نکرده اند می رساند براساس سند ملی واکسیناسیون اعضای کادر درمان اولویت اول تزریق واکسن هستند و علی القاعده باید با مراجعه به معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی در سرتاسر کشور به دنبال اختصاص و تزریق واکسن برای خود باشند.

از این گروه ازاعضا درخواست می شود از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی به سازمان خودداری کنند و مراتب را ازطریق معاونت های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی پیگیری کنند.

برچسب ها : اطلاعیه
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.