پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دعوت انجمن ارتوپدی ایران برای حضور در هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی

دعوت انجمن ارتوپدی ایران برای حضور در هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی
 انجمن جراحان ارتوپدی ایران با صدور پیامی از تمامی اعضا،  همکاران و تمامی پزشکان سراسر کشور دعوت نموده که حضوری همگانی در کسوت کاندیداتوری،  نشر و تبلیغ حضور در انتخابات هشتمین دوره نظام پزشکی داشته باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در متن این پیام آمده است:

همکاران محترم؛
همکاران پزشک ؛
همکاران متخصص ارتوپدی ؛
همکاران متخصص 
 همکاران پزشک عمومی ؛

با سلام؛
در آستانه‎ ی انتخاباتی دیگر در سازمان نظام پزشکی هستیم. ضمن یادآوری کلیه خاطرات مشترکمان با این سازمان که شامل لحظات خوبی همچون لحظات اخیر، واکسیناسیون ما، همدردان مشترک  و یادآور سکوت های متوالی سازمان در راستای مسائل صنفی همراه با به خاطر داشتن عملکرد های مناسب، کاستی‎ها و غیر کاستی‎ها بنظر می‎رسد که سازمان نظام پزشکی مامن و جایگاهی برای تمام ما و هماهنگی  امورصنفی ما است.
 انجمن جراحان ارتوپدی ایران در این راستا از تمامی اعضا،  همکاران و تمامی پزشکان سراسر کشور دعوت می کند که حضوری همگانی در کسوت کاندیداتوری،  نشر و تبلیغ حضور در انتخابات و با شرکت و رأی دادن  همه جانبه و مهم تر از همه دل مشغولی در این انتخابات را سر لوحه ‎‎ی کارخود قرار دهند.
. امید است که پروسه آماده سازی برای انتخابات راهی برای همدلی همه‎ی ما باشد و نتیجه، آن چیزی باشد که آینده ای بهتر برای شرایط کاری و سلامتی پزشک و بیمار را برایمان رقم بزند.

هیئت مدیره انجمن ارتوپدی ایران
تهران بهار 1400

برچسب ها : انتخابات
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.