جمعه، 10 فروردین 1403

اطلاعیه شماره 31 سازمان نظام پزشکی

تزریق واکسن جامانده های دوز اول و جامانده های دوز دوم واکسن اسپوتنیک

 تزریق واکسن جامانده های دوز اول و جامانده های دوز دوم واکسن اسپوتنیک
به محض انجام امور و هماهنگی با دانشگاه ها تزریق واکسن برای این دو گروه در روزهای آتی انجام خواهد شد و همکاران منتظر دریافت پیامک در روزهای آتی باشند.

به اطلاع همکاران محترم می رساند که با وجود برنامه ریزی های انجام شده برای تزریق نوبت(دوز اول) واکسن برای اعضای جامانده ازتزریق واکسن و نیز دوز دوم واکسن اسپوتنیک برای افرادی که دوز اول این واکسن را دریافت کرده اند اما دوز دوم را دریافت نکرده اند، متاسفانه فعلا این مهم امکان پذیر نشده است.
با توجه به وجود برخی مشکلات در تکمیل اطلاعات همکاران در سامانه های معین واکسیناسیون کشوری و وجود برخی مغایرت ها در اطلاعات، دانشگاه های علوم پزشکی سطح  تهران که مجری واکسیناسیون اعضای نظام پزشکی تهران بزرگ هستند، فعلا امکان و آمادگی تزریق واکسن های اسپوتنیک دوز دوم و واکسن برای جامانده های تزریق دوز اول را ندارند. در حال حاضر ستاد واکسیناسیون سازمان با بسیج کلیه نیروها و امکانات در حال حل مشکلات است و به محض انجام امور و هماهنگی با دانشگاه ها تزریق واکسن برای این دو گروه در روزهای آتی انجام خواهد شد و همکاران منتظر دریافت پیامک در روزهای آتی باشند.
همچنین با توجه به نگرانی اعضایی که دوز اول واکسن اسپوتنیک را دریافت کرده اند اما دوز دوم را هنوز دریافت نکرده اند به اطلاع می رساند که طبق اعلام رسمی مجموعه سازنده واکسن اسپوتنیک وی(مجموعه گامالیا) فاصله زمانی بین دو دوز این واکسن می تواند بین 21 روز تا 3 ماه باشد که اگر در این بازه زمانی تزریق واکسن دوز دوم هر چه دیرتر انجام شود نه تنها موثر بودن و طول زمان موثر بودن تاثیر واکسن کمتر نخواهد شد بلکه احتمالا افزایش هم خواهد یافت.

آخرین فراخوان: با توجه به اعلام چندین و چندباره ثبت نام برای اعضای سازمان که هنوز دوز اول واکسن دریافت نکرده اند به اطلاع می رساند امکان ثبت مشخصات در شماره واتس اپ 09021717865 سازمان تنها تا ساعت 24 امشب (28 اردیبهشت)وجود دارد و اعضای سازمان که تاکنون دوز اول واکسن را دریافت نکرده اند اگر به هر دلیل تا این ساعت مشخصات خود را اعلام نکنند عملا دیگر هیچ گونه امکان دریافت واکسن از سوی سازمان نظام پزشکی را نخواهند داشت و امکان تمدید این زمان به هیچ وجه وجود ندارد.

برچسب ها : اطلاعیه
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.