جمعه، 10 فروردین 1403

پیام تسلیت اعضای داروساز شورایعالی سازمان نظام پزشکی به مناسبت درگذشت استاد دکتر یقینی

پیام تسلیت اعضای داروساز شورایعالی سازمان نظام پزشکی به مناسبت درگذشت استاد دکتر یقینی
اعضای داروساز شورایعالی سازمان نظام پزشکی در نامه ای درگذشت دکتر یقینی داروساز پیشکسوت را تسلیت گفتند. متن نامه به شرح زیر است:

خبر درگذشت نابهنگام و اندوهبار استاد گران‌قدر حوزه داروسازی و پژوهشگر اندیشمند و عاشق فرهنگ و هنر ایران‌زمین، مرحوم دکتر حسین یقینی بسیار متأثرمان نمود.

ایشان از بزرگان و اساتید داروسازی دانشگاه اصفهان بوده‌اند و علاوه‌بر تدریس در دانشگاه‌های کشور به کارهای هنری ازجمله نقاشی و عکاسی علاقه ویژه‌ای داشتند. مرحوم دکتر یقینی علاوه‌بر طراحی و ساخت ارم دانشگاه اصفهان دارای دکترای داروسازی بوده‌اند و بیش‌از نیم‌قرن در مقاطع تحصیلی و دانشگاهی به تدریس مشغول بوده و زیر نظر ایشان اساتید بنام بزرگی تقدیم جامعه شده‌است. کتاب وزین «دانشنامه داروسازی و داروخانه داری در اصفهان» ایشان که توسط هیأت داوران بیست و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در مراسم ویژه ای با حضور ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت، گوشه ای از افتخارات و تلاش های مرحوم دکتر یقینی بوده است.

اینجانبان فقدان مرحوم دکتر حسین یقینی را که ضایعه‌ای سنگین برای حوزه دارویی کشور خصوصا همکاران داروساز اصفهان و خانواده فرهیخته ایشان و اصحاب فرهنگ و هنر و همه علاقه‌مندان به استاد در کشور است تسلیت عرض نموده برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای سایر بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال خواستاریم

                                                                                      دكتر فاضل - دكتر سهرابي - دكتر آرزومند

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.