جمعه، 7 اردیبهشت 1403

اطلاعیه شماره 2 سازمان نظام پزشکی درخصوص واکسیناسیون پرسنل و همکاران مراکز خصوصی درمانی

اطلاعیه شماره 2 سازمان نظام پزشکی درخصوص واکسیناسیون پرسنل و همکاران مراکز خصوصی درمانی
به اطلاع همکاران محترم تهران بزرگ می رساند مرحله اول ثبت نام پرسنل و کادر درمان مطب ها و دفاتر کار و مراکز درمانی بخش خصوصی در روز شنبه18 اردیبهشت ماه پایان می یابد.

ثبت نام پرسنل و کادر درمان بخش خصوصی در سامانه https://regvaccine.irimc.org سازمان نظام پزشکی از هفته قبل اغاز شده است و در برخی ازشهرها و شهرستان ها با هماهنگی سازمان نظام پزشکی منطقه با دانشگاه علوم پزشکی مربوطه واکسیناسیون این گروه آغاز شده است.
به اطلاع همکاران محترم تهران بزرگ می رساند مرحله اول ثبت نام پرسنل و کادر درمان مطب ها و دفاتر کار و مراکز درمانی بخش خصوصی در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه پایان می یابد.
کلیه اطلاعات جمع آوری شده در این مرحله در اختیار سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران گذاشته می شود و پس از هماهنگی های لازم اطلاع رسانی زمان و مکان تزریق واکسن از سوی سازمان نظام پزشکی انجام خواهد شد.
همچنین به اطلاع می رساند که سامانه جهت ثبت نام بقیه همکاران باز خواهد ماند و مهلت ثبت نام تا انتهای روز 26 اردیبهشت ماه 1400 تمدید شده است.
همچنین به اطلاع همکاران محترم داروساز و مسئولین فنی داروخانه ها می رساند که مشکل دریافت اطلاعات همکاران از سامانه سازمان غذا و دارو در روزهای آینده حل خواهد شد و این همکاران زمان کافی برای ثبت نام پرسنل خود در اختیار خواهند داشت.

برچسب ها : اطلاعیه
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

لیلا وفایی نژاد جمعه, 22 مرداد,1400 08:15
سلام و احترام
باتوجه به تصمیم گیری و اجراء سریع واکسیناسیون کادر پزشکی توسط سازمان که جای تشکر و قدر دانی داره ام دل نگرانی کادر پزشکی برای واکسیناسیون اعضاء خانواده خود نیز حاءز اهمیت است و تقاضای رسیدکی به این‌امر نیز مد نظر بلشد با تشکر