پنجشنبه، 30 فروردین 1403

اطلاعیه نظام پزشکی تهران بزرگ: آخرین روز تزریق واکسن دوز اول

اطلاعیه نظام پزشکی تهران بزرگ: آخرین روز تزریق واکسن دوز اول
به اطلاع کلیه اعضای سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ و کلیه اعضای سازمان که در حال حاضر در تهران ساکن هستند می رساند که آخرین مهلت ثبت نام برای تزریق واکسن کرونا دوز اول ساعت 14 امروز جمعه دهم اردیبهشت است

به اطلاع کلیه اعضای سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ و کلیه اعضای سازمان که در حال حاضر در تهران ساکن هستند می رساند که آخرین مهلت ثبت نام برای تزریق واکسن کرونا دوز اول ساعت 14 امروز جمعه دهم اردیبهشت است.

تزریق دوز اول واکسن کرونا در شهر تهران از نوزدهم فروردین ماه آغاز شده است و مراحل مختلف با نظام خاصی پیش رفته است و برای انکه احیانا فردی از اعضای سازمان به هر دلیلی در موعد مقرر نتوانسته بود تزرق واکسن خود را انجام دهد، چند نوبت تمدید شده است.

با توجه به اینکه روند واکسیناسیون با همراهی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران انجام می شود، عملا امکان تمدید زمان واکسیناسیون وجود ندارد و بنابراین از کلیه اعضای سازمان که هم اکنون در شهر تهران حضور دارند و واکسن دوز اول را دریافت نکرده اند دعوت می شود تا ساعت 14 امروز در سامانه ثبت نام کنند و برای امروز جمعه وقت تزریق دریافت کنند و واکسن خود را تزریق کنند.

طبیعی است که این آخرین مهلت برای کلیه اعضای سازمان است و این مهلت تمدید نخواهد شد و سازمان مسئولیتی در قبال اعضایی که به هر دلیلی واکسن دوز اول را دریافت نکرده اند نخواهد داشت. البته حق دریافت واکسن برای کلیه اعضایی که واکسن دریافت نکرده اند محقوظ خواهد ماند و سازمان تمام مساعی خود برای این گروه را به کار خواهد گرفت اما این افراد باید شخصا پیگیر تزریق دریافت واکسن از دانشگاه های علوم پزشکی باشند.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.