جمعه، 10 فروردین 1403

اطلاعیه نظام پزشکی تهران بزرگ

نحوه واکسیناسیون اعضایی که هنوز دوز اول واکسن کرونا را دریافت نکرده اند

نحوه واکسیناسیون اعضایی که هنوز دوز اول واکسن کرونا را دریافت نکرده اند
گام بعدی انجام واکسیناسیون با واکسن سینوفارم (برای افرادی که تمایل به تزریق واکسن آسترازنکا نداشته‌اند) و انجام واکسیناسیون با واکسن های آسترازنکا و سینوفارم برای کلیه جاماندگان اعم از بالای ۵۰ سال و زیر ۵۰ سال درحوزه نظام پزشکی تهران بزرگ است.

جهت اطلاع اعضای محترمی که تاکنون واکسن کرونا دوز اول دریافت نکرده اند :

  1. تاکنون توسط سازمان نظام‌پزشکی واکسن اسپوتنیک برای بالای ۵۰ سال و واکسن آسترازنکا برای زیر ۵۰ سال برای تمام افرادی که دواطلب دریافت واکسن بودند، تزریق شده‌است.
  2. گام بعدی انجام واکسیناسیون با واکسن سینوفارم (برای افرادی که تمایل به تزریق واکسن آسترازنکا نداشته‌اند) و انجام واکسیناسیون با واکسن های آسترازنکا و سینوفارم برای کلیه جاماندگان اعم از بالای ۵۰ سال و زیر ۵۰ سال درحوزه نظام پزشکی تهران بزرگ است.
  3. برنامه اجرایی به این صورت است که در هفته جاری ۳ روز برای این کار اختصاص خواهد یافت و در بیمارستان‌های جداگانه واکسن‌های آسترازنکا و سینوفارم تزریق خواهد شد. کلیه اعضایی که پروانه فعالیت در شهرهای دیگر داشته اما در تهران ساکن هستند می‌توانند از فرصت سه‌روزه اعلام‌شده استفاده کنند. به مجرد راه اندازی سامانه نوبت گیری برای نوع واکسن و زمان و مکان واکسن شروع ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.
  4. پیرو تماس های مکرر اعضای محترم، تا این لحظه هیچ واکسن از نوع اسپوتنیک به سازمان اختصاص نیافته‌است.
  5. از تمام اعضای محترم نظام پزشکی تهران بزرگ یا دیگر اعضا که پروانه شهرهای دیگر را دارند اما در تهران ساکن هستند و هنوز واکسن دوز اول دریافت نکرده اند می خواهیم عدد 111 را تا پایان ساعت اداری دوشنبه مورخ 6 اردیبشهت به پیش شماره 30007471 ارسال نمایند. موجب امتنان است همکاران به کسانی که از این اطلاعیه باخبر نمی شوند اطلاع رسانی کنند.
  6. از کلیه اعضای نظام پزشکی تهران بزرگ درخواست می کنیم به کانال نظام پزشکی تهران بزرگ در تلگرام به آدرس   https://t.me/tehranmedicalcouncil  بپیوندند.
برچسب ها : اطلاعیه
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.