جمعه، 10 فروردین 1403

اطلاعیه شماره 17

فقط واکسن آسترازنکا در اختیار سازمان نظام پزشکی قرار داده شده است

فقط واکسن آسترازنکا در اختیار سازمان نظام پزشکی قرار داده شده است
نظر به نامه اخیر معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استحضار می‌رساند، در مورد واکسیناسیون کادر خدوم درمان، سازمان نظام پزشکی در مقابل انتخاب‌های متعدد قرار ندارد و در حال حاضر فقط  واکسن  آسترازنکا در اختیار سازمان قرار داده شده است. 

اعضای محترم سازمان نظام پزشکی کشور
با سلام

نظر به نامه اخیر معاون محترم بهداشتی به استحضار می‌رساند، در مورد واکسیناسیون کادر خدوم درمان، سازمان نظام پزشکی در مقابل انتخاب‌های متعدد قرار ندارد. در حال حاضر فقط  واکسن  آسترازنکا در اختیار سازمان قرار داده شده است. 
**شایسته بود قبل از انتشار این نامه، سبدی از  واکسن های وارد شده که ترکیبی از اسپوتنیک، سینوفارم، بهارات و آسترازنکاست؛ در اختیار بود تا همکاران هم امکان انتخاب داشتند.!

✅علی ایحال، نظر به ثبت‌نام بالغ بر ۹ هزار نفر تا ساعت ۱ بامداد ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ برای دریافت واکسن آسترازنکا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شهر تهران، چون رویکرد سازمان علمی است و واکسن آسترا زنکا مورد تایید مجامع علمی معتبر دنیا و نیز سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت قرار دارد و همچنین هیچ گاه بنا نداشته است تا در معادلاتی غیر از آن وارد شود، روال تزریق واکسن  آسترازنکا برای افرادی که داوطلب باشند ادامه داده و پیگیر جدی سبد ترکیبی هم خواهیم بود.
"مهمترین رویکرد ما  عدم تاخیر بیش از این در واکسیناسیون ضد کروناست. "

✳️درصورتی که انتخاب‌های بیشتری میسر شد مجدداً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.