پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دیدار سخنگوی وزارت بهداشت با رئیس کل سازمان نظام پزشکی

دیدار سخنگوی وزارت بهداشت با رئیس کل سازمان نظام پزشکی

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این که امروز جامعه پزشکی برای ادامه مسیر نیاز به امید دارد ؛ گفت: آغاز موفق واکسینه کردن کادر درمان یکی از اقدامات امید بخش بود که بازخورد مثبت تلاش‌های چند روز گذشته سازمان نظام پزشکی برای واکسن کرونای بخش خصوصی بویژه افراد بالای ۵۰ این امید را مضاعف کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در این دیدار دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به موج چهارم بیماری مهلک کرونا گفت: امروز جامعه پزشکی برای ادامه مسیر نیاز به امید دارد و آغاز موفق واکسینه کردن کادر درمان یکی از اقدامات امید بخش بود که بازخورد مثبت تلاش‌های چند روز گذشته سازمان نظام پزشکی برای واکسن کرونای بخش خصوصی بویژه افراد بالای ۵۰ این امید را مضاعف کرد.

دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز از همراهی وزارت بهداشت و اختصاص سهمیه فاز اول تقدیر و ابراز امیدواری کرد:  با تخصیص مرحله دوم به زودی واکسیناسیون افراد زیر پنجاه سال کادر درمان آغاز شود.


وی خاطرنشان کرد: حضور بیمارستان‌های خصوصی برای انجام واکسیناسیون در بسیاری از نقاط کشور به همه ما نشان داد که در مواقع حساس می شود به بهترین وجه از امکانات غیردولتی به نفع جامعه بهره برد.

 

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.