شنبه، 8 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رئیس شورای عالی نظام پزشکی به مناسبت آغاز سال 1400

  • 30 اسفند 1399
  • 11:15
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
پیام تبریک رئیس شورای عالی نظام پزشکی به مناسبت آغاز سال 1400
طلیعه نیکوی نوروز ۱۴۰۰ با عید بعثت پیامبر اخلاق و زادروز خجسته فرزند آزاده اش سالار شهیدان تقارن دارد و ماه فروردین با میلاد فرخنده نواده نجات بخش او، مهدی موعود(عج) مزین شده است. از این تقارن نیک، بیاموزیم و از پروردگارمان بخواهیم که پندار و گفتار و کردار ما را نیکوترین گرداند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر مصطفی معین رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی با صدور پیامی آغاز سال 1400 را به همکاران و عموم ملت شریف ایران تبریک گفت.

در این نامه می خوانیم:

"به نام خردبخش بخرد نواز"
نوروز که عید زندگی و نشانه ماندگاری ما ایرانیان است، بر همه زنان و مردان هم وطن و جامعه فرهیخته پزشکی در سراسر جهان مبارک باد! نوروز در چشم و دل و زبان ما همیشه عزیز بوده، که فصل زایندگی و شکوفائی انسان و طبیعت و امیدواری به آینده ای سبز و ثمربخش است.
طلیعه نیکوی نوروز ۱۴۰۰ با عید بعثت پیامبر اخلاق و زادروز خجسته فرزند آزاده اش سالار شهیدان تقارن دارد و ماه فروردین با میلاد فرخنده نواده نجات بخش او، مهدی موعود(عج) مزین شده است. از این تقارن نیک، بیاموزیم و از پروردگارمان بخواهیم که پندار و گفتار و کردار ما را نیکوترین گرداند. امیدوارم در سال جدید بر پایه آرمان هائی چون آزادی و دادخواهی و انتخاب درست سرنوشت؛ سلامتی، شادکامی، صلح و سازندگی ایران عزیز را در پیش رو داشته باشیم.
دکتر مصطفی معین
رئیس شورایعالی نظام پزشکی

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.