پنجشنبه، 9 فروردین 1403

بازوان بخش خصوصي كادر درمان در انتظار واكسن

بازوان بخش خصوصي كادر درمان در انتظار واكسن
دکتر یدالله سهرابی رئیس نظام پزشکی نوشهر در نامه ای به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار تخصیص واکسن برای کادر درمان فعال در بخش خصوصی سلامت شد.

رئیس نظام پزشکی نوشهر در نامه ای به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار تخصیص واکسن برای کادر درمان فعال در بخش خصوصی سلامت شد.

متن نامه دکتر یدالله سهرابی به شرح زیر است:

معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

با سلام و احترام

همانگونه که حضرتعالی مستحضرید امسال در شرایطی وارد سال جدید می‌شویم که همچنان با همه گیری کرونا روبرو هستیم و کارکنان جان‌برکف عرصه بهداشت و درمان روزهای سختی را از اسفند کرونایی منتهی به سال 99 تا به امروز که به نوروز سال 1400 پا می‌گذاریم، طی کرده‌اند و بخش خصوصی کادر درمان اعم از هزاران پزشک و داورساز و دندانپزشک و ماما و پرستار و .. آماده تزریق واکسن کرونا هستند، اما دریغ از یک تزریق واکسن ! بخش خصوصی کادر درمان  در کنار بخش دولتی،  سرفرازانه با ایثار و ازخودگذشتگی و نوع‌دوستی و تلاش بی‌منت و حضور پرثمر و اطمینان‌بخش خود حماسه‌ها آفریده‌اند. مجاهدت فداکارانه جامعه پزشکی در دو بخش دولتی و خصوصی  اعم از مدیران، پزشکان، داروسازان و دندانپزشکان و پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان که برای حفظ سلامت ملت شریف ایران از جان خود مایه گذاشتند قابل وصف نیست و در  این راه مدافعان سلامت انسانیت را چه زیبا معنا نموده اند و تعدادی از این عزیزان به درجه رفیع شهید سلامت نائل شده اند و جانانه ایستاند تا نیفتد زندگی.

بخش خصوصی در کنار دیگر بخش ها تمام تلاش خود را جهت کنترل بیماری کرونا انجام داده است و با مجاهدت خستگی ناپذیر در حفظ و حراست از سلامت هموطنان عزیزمان در جهت کنترل بیماری تلاش مضاعفی در این ایام نموده است .

با توجه به شرح پیشگفت  از حضرتعالی تقاضا دارد بذل عنایت فرمایید در خصوص واکسیناسیون کادر درمان شاغل در بخش خصوص نهایت  مساعی و پیگیری های لازم که منتج به نتیجه شود هر چه سریع تر انجام گیرد تا به فضل الهی و دعای خیر مردم با شکست هرچه زودتر  بیماری افتخاری نو در کشور عزیزمان بیافرینیم و در کنار یکدیگر بهاری بدون  بیماری کرونا را جشن بگیریم. بدوا از مساعدت و اوامر مقتضی حضرتعالی در واکسیناسیون کادر درمان بخش خصوصی  کمال تشکر و سپاس حاصل است.

 

 

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.