پنجشنبه، 9 فروردین 1403

کادر درمان پیش قراولان مقابله با کرونا بودند

کادر درمان پیش قراولان مقابله با کرونا بودند
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران با تاکید بر این که زحمات اصلی مقابله با بیماری کرونا بر عهده کادر درمان بوده است؛ گفت: در ایامی که پاندمی کووید 19 در جامعه جهانی و ایران رخ داد؛ کادر درمان عملا پیش قراولان مقابله با این بیماری بودند.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در آئین رونمایی از دیوارنگاری اهدایی بزرگمهر حسین پور به مدافعان سلامت اظهار کرد: در ایامی که این اتفاق در جامعه جهانی و ایران رخ داده ؛ کادر درمان عملا پیش قراولان مقابله با این بیماری بودند و زحمات اصلی به گردن این عزیزان بود.

وی افزود:کادر درمان طی یکسال گذشته از زندگی خود گذشته و مقاومت کردند تا افراد جامعه بتوانند در سلامت باشند و مانیز باید هر اندازه که می توانیم این زحمات را پاس بداریم و تقدیر کنیم .

وی ادامه داد : سازمان زیبا سازی شهرداری تهران بر حسب وظیفه ای که دارد و با پیگیری های مدیرکل روابط عمومی نظام پزشکی تاکنون دو دیوارنگاره را به پاس قدردانی از مدافعان سلامت اجرا کرده است که یکی در منطقه 5 تهران بوده و دومین اثر هم امروز در دیوار سازمان نظام پزشکی کل کشور رونمایی شد.

ضرغامی خاطرنشان کرد : امیدواریم با ابزارهای هنری که در اختیار داریم بتوانیم این زحمات را ثبت و ضبط کرده و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران یادآور شد:  ما نیز به سهم خود از اسطوره های سلامت تقدیر و تشکر می کنیم و ثبت تلاش ها و ایثارگرهای این عزیزان  در زمره سلسله کارهایی است که باید انجام شود و امیدوارم در سال آینده بتوانیم نماد اصلی و ماندگاری را که به دنبالش هستیم ؛با راهنمایی شما و اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان نماد تاریخی در سطح شهر تهران اجرا کنیم.

گزارش تصویری

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.