پنجشنبه، 9 فروردین 1403

با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی رونمایی شد:

اثر اهدایی بزرگمهر حسین پور به مدافعان سلامت بر دیوار نظام پزشکی

اثر اهدایی بزرگمهر حسین پور به مدافعان سلامت بر دیوار نظام پزشکی


با حضور رئیس کل و معاونان سازمان نظام پزشکی از اثر اهدایی بزرگمهر حسین پور به پاس قدردانی از تلاش مدافعان سلامت امروز 27 اسفندماه 99 رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی ؛ دکتر محمد رضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی درآئین رونمایی از دیوار نگاری قدردانی از تلاش جامعه سلامت در مقابله با بیماری کرونا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه فایده هنر این است که یک دنیا حرف را در تصویر نشان می دهد ؛ بیان کرد: دیوارنگاری قدردانی از تلاش مدافعان سلامت؛ یکسال زحمت جامعه پزشکی و کادر درمان را بصورت خیلی خلاصه و بدیع و زیبا نشان می دهد و طبیعتا همه میدانیم که سال بسیار سختی برای همه جهان و  ایران بویژه کادر درمان گذشته است.
وی با اشاره به این که نزدیک به 300 شهید مدافع سلامت در این راه تقدیم شد؛ افزود: این تعداد بیش از شهدای کادر درمان  در دوران جنگ تحمیلی بودکه باید قدردانی وثبت شود و افتخاری برای تاریخ و کادردرمان و مردم است که باید با روش های مختلف بوسیله هنر و  ادبیات و داستان و فیلم و ... ثبت شود.
وی ضمن تشکر از سازمان زیباسازی شهرداری ادامه داد: امیدوارم در سال آینده و به نوعی در آستانه ورود به قرن جدید به لطف خدا بتوانیم هم حال بهتری در ابعاد مختلف پیدا کنیم و مردم روزگار بهتری داشته و بیماری و کژی و فقر از مملکت رخت بربسته و آسیب کمتری به مردم وارد شود.
در ادامه این مراسم از دکتر برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران ؛ بزرگمهر حسین پور هنرمند نقاش اهداء کننده اثر و رزگار ناصری دیوارنگار و آقای قنبری مجری طرح از سوی سازمان نظام پزشکی تقدیر شد.

 


گزارش تصویری

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.