جمعه، 10 فروردین 1403

افزایش موارد ابتلا به کرونا در هند و تشدید محدودیت های کرونایی

  • 26 اسفند 1399
  • 12:41
  • جهان
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
افزایش موارد ابتلا به کرونا در هند و تشدید محدودیت های کرونایی

مقامات هند اعلام کردند: با توجه به تداوم افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در این کشور، محدودیت های کرونایی تشدید می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از رویترز، مقامات هند اعلام کردند: موارد ابتلا به کروناویروس برای ششمین روز متوالی از ۲۰ هزار نفر فراتر رفته و به همین دلیل گستره محدودیت های کرونایی تشدید می شود.

بنابر اعلام مقامات هند، امروز (سه شنبه) ۲۴ هزار و ۴۹۲ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ شناسایی شده و برای ششمین روز متوالی است که موارد ابتلا از ۲۰ هزار مورد فراتر رفته است. در این شرایط محدودیت ها به منظور متوقف کردن شیوع بیماری در بخش هایی از کشور گسترش پیدا کرده است.

تاکنون بیش از ۱۱.۴ میلیون نفر در هند به کروناویروس آلوده شده که پس از ایالات متحده و برزیل بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. همچنین با فوت ۱۳۱ نفر طی ۲۴ ساعت مجموع موارد فوتی به ۱۵۸ هزار و ۸۵۶ نفر رسیده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات هند ازدحام جمعیت و عدم تمایل عمومی به استفاده از ماسک را دلیل افزایش موارد ابتلا می دانند و برخلاف کشورهای غربی جهش ویروس را در این افزایش موثر نمی دانند.

ترجمه : ایسنا

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.