شنبه، 1 اردیبهشت 1403

حناچی :

ایران با وجود تحریم ها آبرومندانه مسیر بحرانی کرونا را پشت سر گذاشت

ایران با وجود تحریم ها آبرومندانه مسیر بحرانی کرونا را پشت سر گذاشت

شهردار تهران با ا شاره به این که پاندمی کرونا نقطه عطف جوامع بشری باقی خواهد ماند؛ گفت: کرونا تاثیر خود را در همه حوزه ها نشان داد و ایران با وجود تحریم های ظالمانه آبرومندانه این مسیر بحرانی را پشت سرگذاشت.

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ پیروز حناچی در آئین تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی کرونا روایت و تقدیر از خانواده شهدای مدافع سلامت ، نهادها و ارگان هایی که حامی مدافعان سلامت بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی نقش موثری ایفا نموده اند؛ با اشاره به اقدامات وسیع شهرداری تهران پس از اعلام رسمی ورود کرونا به کشور اظهار کرد: یکی از اقلام مورد نیاز این اپیدمی ماسک بود که در ابتدای ورود کرونا به کشور با کمبودهایی مواجه بودیم اما با تلاش همه نیروهای مردمی در سطح کشور و شهر تهران این بحران با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس مرتفع شد.

وی افزود: کرونا نشان داد علیرغم توسعه علم بشر چقدر در معرض چالش قرار داریم و و سرنوشت ملت ها و وابستگی جوامع به یکدیگر بیش از آن چیزی است که فکر می کنیم.

شهردار تهران با بیان این که شیوه برخورد کشورها با اپیدمی کرونا قابل مقایسه بود، ادامه داد: کشور ما با وجود تحریم های ظالمانه آبرومندانه این مسیر بحرانی را پشت سر گذاشت و امیدواریم با تلاش و کوشش مسیر کامل و بخش نهایی که همان واکسیناسیون جامعه برای کنترل بیماری است ، به نتیجه برسد.

حناچی پاندمی کووید 19 را نقطه عطف جوامع بشری عنوان کرد و گفت : این پاندمی تاثیر خود را در همه حوزه ها نشان داد و به وضوح در اداره امور شهرها و فضاهای فیزیکی و همه خدماتی که به مردم ارائه می دهیم آن را مشاهده کردیم.

وی یاد آور شد: تاب آوری شهرها در برابر این پاندمی قابل قیاس است و ما نیز وضعیت آبرومندی را علیرغم تمام مشکلات داشتیم و کشوری تاریخی  به لحاظ ادبیات و فرهنگ و ... هستیم و امیدوارم سال 1400 نقطه عطفی برای برنامه ریزی های آینده و نگاه به یکصد سال گذشته باشد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.