جمعه، 10 فروردین 1403

ضرورت تلاش برای اعلام هر چه سریع تر تعرفه های سال 1400

ضرورت تلاش برای اعلام هر چه سریع تر تعرفه های سال 1400
دبیر شورای هماهنگی سازمان های نظام پزشکی استان تهران با اشاره به این که تعرفه ها باید مطابق با تورم و افزایش حقوق و دستمزد باشد؛ گفت: اعضای شورا بر این مهم اتفاق نظر دارند که تعرفه های جدید قبل از پایان سال اعلام شود.

دکتر شهریار موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با  اشاره به تشکیل سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی روسای نظام پزشکی استان تهران اظهار کرد: این جلسه با حضور دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس شورای هماهنگی استان تهران و سایر اعضای  شورا برگزارشد و پس از پیگیری مصوبات قبلی ، در خصوص شرایط و مشکلات ایجاد شده برای همکاران جهت نسخه نویسی الکترونیک ، بحث و بررسی های لازم انجام و نهایتا بر پروتکل های تشویقی در این زمینه تاکید شد تا همکاران فشار کمتری را متحمل شوند.

وی افزود: همچنین راهکارهای تشویقی برای همکارانی که اقدام به نسخه نویسی الکترونیک کرده اند، در نظر گرفته شده مبنی بر این که با موافقت بیمه تامین اجتماعی تسهیلات لازم برای خرید سخت افزارهای لازم با ضمانت برای این گروه از همکاران در سامانه نسخه نویسی الکترونیک سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است .

 

وی درخصوص صدور مجوز پروانه دوم مطب پزشکان تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور دکتر جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کل و معاونت درمان هر سه دانشگاه علوم پزشکی تهران داشتیم ؛ مقرر شد فرآیند اعطای پروانه دوم مطب پزشکان تسهیل شده و خروجی های آن نیز مستلزم برگزاری جلسات آتی است.

رئیس نظام پزشکی شهریار، قدس و ملارد واکسیناسیون پزشکان بخش خصوصی را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان نمود و ادامه داد: باید هر چه سریع تر پزشکان شاغل درمطب ها واکسینه شوند که رایزنی ها در این زمینه شکل گرفته و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

موسوی نژاد با اشاره به اتفاق نظر اعضای شورای هماهنگی روسای نظام پزشکی های استان تهران بر اعلام هر چه زودتر تعرفه های سال 1400 خاطرنشان کرد: باید شورای عالی بیمه سلامت تلاش خود را برای اعلام تعرفه های جدید تا قبل از پایان سال 99 معطوف داشته و مصوبات شورای عالی نظام پزشکی را هرچه زودتر به شورای عالی بیمه جهت تصویب ارائه نماید.

وی خاطرنشان کرد: زمان و نحوه برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح و پیشنهاد شد راهکارهای انتخاباتی سالم و پرشور تدوین و به وزارت بهداشت ارائه شود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.