ﺳﻪشنبه، 4 اردیبهشت 1403

برخورد با سه نفر از مداخله کنندگان فاقد صلاحیت در امور پزشکی

برخورد با سه نفر از مداخله کنندگان فاقد صلاحیت در امور پزشکی
رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان با تاکید بر این که با دخالت کنندگان در امور پزشکی و سلامت مردم به شدت برخورد خواهد شد؛ گفت: به دنبال پیگیری ها و هماهنگی های قبلی سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان ؛ سه نفر از مداخله کنندگان در امور پزشکی به تعزیرات حکومتی جهت تعیین میزان جرم و برخورد قضایی ارجاع داده شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ دکتر حسن شکراللهی رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر افزود: این افراد به دلیل انجام لیزر مراجعین در مکان های عمومی و خصوصی غیر پزشکی به تعزیرات حکومتی جهت تعیین میزان جرم و برخورد قضائی ارجاع داده شدند.

وی با بیان اینکه تهدید سلامت مردم به هیچ عنوان قابل چشم پوشی و اغماض نیست، تصریح کرد: با توجه به صراحت قانونی و  کسب نظر دادستانی و هماهنگی نیروی انتظامی و به منظور حفظ سلامت عمومی مردم خصوصا در این ایام خاص، با هر گونه دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت، از جمله فروش دارو و ترکیبات گیاهی و داروئی، فرآورده های پزشکی در عطاری ها، تزریق ژل و بوتاکس، انجام لیزر، دخالت های دندانپزشکی و ... به شدت برخورد قانونی و قضائی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.