جمعه، 31 فروردین 1403

دکتر فاطمی با وجود سرآمدی در حوزه های مختلف دانشی و مدیریتی، فردی متواضع بود

دکتر فاطمی با وجود سرآمدی در حوزه های مختلف دانشی و مدیریتی، فردی متواضع بود
رئیس جامعه دندانپزشکان ایران با بیان اینکه دکتر فاطمی با وجود سرآمدی در حوزه های مختلف دانشی، مدیریتی و علمی فردی فروتن و متواضع بود، گفت: ایشان همواره به همراه تلاش، پشتکار هم داشتند.

کتر علی تاجرنیا از دوستان و همکاران شادروان دکتر سید مصطفی فاطمی در مراسم یادبودی که امروز در محل آمفی تئاتر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور خانواده وی و اساتید دانشکده دندانپزشکی تهران (محل تحصیل ایشان) برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کس ایشان را در حالت سکون و خموده ندید و برخورد وی با افراد مختلف (فرادست و فرودست) یکسان بود.

وی ادامه داد: از ویژگی های بارز ایشان گشاده رویی و شوخ طبعی وی بود که به کم شدن فاصله ها منجر شد و همین موضوع سبب شد تا افراد و دوستان فراوانی از طیف های فکری مختلف در اطراف وی باشند.

رئیس جامعه دندانپزشکان ایران با بیان اینکه ایشان همواره بی ادعا فعالیت و برنامه های بسیاری را پیگیری می کرد، افزود: هیچ وقت نداشتن مسئولیت بهانه ای برای فعالیت نکردنش نبود.

در ادامه مراسم دکتر هوشمند، مدیر گروه مواد دندانی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه دکتر فاطمی از اولین های دوره فارغ التحصیلان مواد دندانی بودند، گفت: ایشان همواره می کوشیدند تا مسیرهای پیشرفت این شاخه از علم دندانپزشکی را هموار کند.

وی افزود: دکتر فاطمی در تحصیل علم و تدریس کوشا و همیشه فردی مبدع، خلاق و با پشتکار زیاد بودند و در دوران دانشجویی همپای اساتید خود در جهت تعالی رشته تحصیلی تلاش وافری داشتند.

همچنین دکتر اسکندریون، عضو هیئت مدیره انجمن مواد دندانی، دکتر فاطمی را فردی دلسوز نسبت به دانشجویان خود دانست و گفت: ایشان با گشاده رویی مطالب علمی را به دانشجویان خود بازگو می کرد و فضایی صمیمی و دوستانه میان خود، همکاران و دانشجویان ایجاد کرده بود.

دکتر سید مصطفی فاطمی دندانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران و از موسسان خبرگزاری دانشجویان ایران که در اوایل دهه ۸۰  سردبیر ایسنا بود و در سال‌های اخیر با عضویت در باشگاه کوهنوردی تهران صعودهای زیادی انجام داده بود، روز جمعه گذشته در ارتفاعات آهار گرفتار بهمن شد و جان باخت.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.