جمعه، 10 فروردین 1403

پیگیری سازمان نظام پزشکی نتیجه داد

ممنوعیت توزیع داروهای فاقد مجوز در دانشگاه ها

ممنوعیت توزیع داروهای فاقد مجوز در دانشگاه ها
پس از انتشار خبر توزیع دارویی ناشناخته که بی دلیل به نام یکی از ائمه اطهار منسوب شده است در یک فضای دانشگاهی، معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در نامه ای به مدیر امور اداری این دانشگاه خواستار  عدم توزیع این داروی فاقد مجوز از سوی این دانشگاه شد. مدیر اداری این دانشگاه هم در پاسخ با اشاره به ارائه اطلاعات ناصحیح درخصوص مجوز داشتن این دارو اعلام کرد که این دارو در دانشگاه توزیع نخواهد شد.

سازمان نظام پزشکی در راستای اهداف کلان خود در جهتحفظ سلامت عموم مردم و ترویج علم و اقدامات علمی و مبارزه با شبه علم و خرافه تلاش می کند.

در همین راستا و در جهت برخورد با موارد غیرعلمی ، پس از انتشار خبر توزیع دارویی ناشناخته که بی دلیل به نام یکی از ائمه اطهار منسوب شده است در یک فضای دانشگاهی، معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در نامه ای به مدیر امور اداری این دانشگاه خواستار  عدم توزیع این داروی فاقد مجوز از سوی این دانشگاه شد. مدیر اداری این دانشگاه هم در پاسخ با اشاره به ارائه اطلاعات ناصحیح درخصوص مجوز داشتن این دارو اعلام کرد که این دارو در دانشگاه توزیع نخواهد شد.

مدیر اداری و منابع انسانی دانشگاه خوارزمی همچنین در نامه ای به کلیه همکاران اعلام کرد که صرفا توزیع داروهایی که دارای مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه مجاز است

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.