جمعه، 10 فروردین 1403

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران:

تعداد فوتی های ریزش بهمن در ارتفاعات شمال تهران به ۶ نفر رسید

تعداد فوتی های ریزش بهمن در ارتفاعات شمال تهران به ۶ نفر رسید
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از افزایش تعداد فوتی های ریزش بهمن در ارتفاعات شمال تهران به ۶ نفر خبر داد.منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تعداد فوتی‌ها و مصدومان و مفقودین حادثه دیروز سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران اظهار داشت: در این حادثه تا کنون ۶ نفر فوت شده‌اند.

منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تعداد فوتی‌ها و مصدومان و مفقودین حادثه دیروز سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران اظهار داشت: در این حادثه تا کنون ۶ نفر فوت شده‌اند.

درجاتی با اشاره به اینکه آمار فوتی‌ها تا این لحظه به ۶ نفر رسیده است گفت: به ترتیب در ارتفاعات آهار یک نفر که طبق احراز هویت صورت گرفته آقای دندانپزشک ۵۲ ساله بوده و هویت ۲ نفر دیگر از فوت شدگان دارآباد نامشخص است و ۳ نفر دیگر از فوتی‌ها در ارتفاعات کلکچال پیدا شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان داشت: در بین کسانی که احیا شده‌اند ۱۱ نفر هستند که همگی دارای حال عمومی مساعد هستند.

 

متاسفانه همکار خوب و ارزشمند جامعه پزشکی دکتر مصطفی فاطمی از دندانپزشکان محترم در میان جانباختگان این حادثه تلخ بود که بر خود فرض می دانیم این مصیبت را محضر خانواده این عزیرپزان تسلیت عرض نماییم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.