چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403

پیام تبریک معاون آموزش و پژوهش نظام پزشکی به مناسبت هفته پژوهش

پیام تبریک معاون آموزش و پژوهش نظام پزشکی به مناسبت هفته پژوهش
هفته پژوهش امسال متفاوت از سالهای قبل است و تمامي دنيا تحت تاثير بيماري منحوس كوويد ۱۹ قرار گرفته و باید با تمام توان تحقيقاتي دنيا، براي حل اين مشكل بسيج شد و نیک می دانیم اين بار هم بشر چشم اميد به پژوهشگران دارد.

دکتر علیرضا سلیمی معاون آموزش و پژوهش نظام پزشکی، در پیامی  هفته پژوهش و فناوری را به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش کشور تبریک گفت.  متن این پیام به شرح ذیل است:

بدون شک فرا رسیدن هفته پژوهش یادآوری است بر اهمیت پژوهش، که می‌تواند در کسب تمامی موفقیت‌های هر مجموعه ای نقش عمده و بسزایی داشته باشد و به عنوان ابزاری برای هموار نمودن مسیر توسعه جامعه بشمار آید.

امروزه اهمیت پژوهش در پیشرفتهای علمی، پزشکی، صنعتی، اقتصادی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و پژوهش یکی از مهمترین نیازهای یک کشور برای دستیابی به پیشرفت و توسعه پایدار در حوزه های تحقیقات و فناوری های نوین، استارتاپ ها، کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان است. هفته پژوهش امسال متفاوت از سالهای قبل است و تمامي دنيا تحت تاثير بيماري منحوس كوويد ۱۹ قرار گرفته و باید با تمام توان تحقيقاتي دنيا، براي حل اين مشكل بسيج شد و نیک می دانیم اين بار هم بشر چشم اميد به پژوهشگران دارد.

از این رو اینجانب بر خود واجب میدانم که هفته پژوھش را به همه پژوهشگران و صاحبان علم و اندیشه تبریک و تهنیت عرض نمایم و امید آن دارم با تلاش و همت و رشد صنعت و تکنولوژی در سایه تحقیقات و ابتکارات وابسته به فناوری‏های نوین این امکان بیش از پیش فراهم گردد تا بسیاری از ایده‏های ذهنی به واقعیت تبدیل گردند و  شاهد موفقیت بیشتر در توسعه علمی کشور مان باشیم.

دکتر علیرضا سلیمی

معاون آموزش و پژوهش نظام پزشکی

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.