پنجشنبه، 9 فروردین 1403

جلسه معاونت اجتماعی سازمان با اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری

لزوم تسریع در تعیین تکلیف شهدای مدافع سلامت

لزوم تسریع در تعیین تکلیف شهدای مدافع سلامت
در راستای همفکری و مشارکت دو نهاد صنفی اصلی و تاثیرگذار حوزه سلامت و بخصوص انجام اقدامات مشترک در خصوص رفع موانع قانونی تعلق عنوان شهید به آسمانی شده های حوزه سلامت در ایام همه گیری کرونا جلسه ای برگزار شد.

جلسه مشترک معاونت اجتماعی و مجلس سازمان نظام پزشکی با اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری برگزار شد.

در راستای همفکری و مشارکت دو نهاد صنفی اصلی و تاثیرگذار حوزه سلامت و بخصوص انجام اقدامات مشترک در خصوص رفع موانع قانونی تعلق عنوان شهید به آسمانی شده های حوزه سلامت در ایام همه گیری کرونا این جلسه برگزار شد.

در این جلسه دکتر مسعود حبیبی معاونت اجتماعی و مجلس سازمان نظام پزشکی و آقایان عزیزی دبیر شورای عالی سازمان نظام پرستاری، نادری عضو شورای عالی و معاون فرهنگی و سرمدیان عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه بر همراهی و همکاری دو گروه اصلی کادر درمان بخصوص در حوزه مقابله با درمان کرونا اشاره شد و به لحظات پرشمار افتخارآفرین ایثارگری و شجاعت زنان و مردان منجر شده است اشاره شد و تاکید شد که کلیه مدافعات سلامت در هر لباس و هر مکانی که خدمت می کرده اند و در حین خدمت به بیماری مبتلا و فوت شده اند لیاقت کسب عنوان شهید را دارند و باید تلاش نمود با اقدامات صنفی زمینه را برای تایید هر چه سریع تر این موضوع فراهم کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد با توجه به در پیش بودن سالروز تولد حضرت زینب(ع) و روز پرستار سازمان‌های نظام پزشکی و نظام پرستاری تلاش کنند تا با صدور بیانیه ای مشترک مسائل مهم مرتبط با کادر درمان و مدافعان سلامت و مطالبات خود در این حوزه را مطرح کنند

در پایان این جلسه رویداد ملی کرونا روایت و بخش های مختلف آن به اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری معرفی و قرار به هم افزایی دو مجموعه در ثبت لحظات پرافتخار فداکاری و ایثار کادر درمان شد. همچنین دکتر عزیزی به نمایندگی از پرستاران کشور تابلوی یادگار پوستر رویداد ملی کرونا روایت را امضا کرد.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.