شنبه، 1 اردیبهشت 1403

آخرین مهلت ثبت پلاک تردد خودرو استان های تهران و البرز اعلام شد

آخرین مهلت ثبت پلاک تردد خودرو استان های تهران و البرز اعلام شد
آن دسته از اعضای سازمان نظام پزشکی که هنوز در این پرتال ثبت نام نکرده اند تا ساعت 24 روز جمعه ششم آذر ماه فرصت ارند تا با ثبت اطلاعات خود از امکان معافیت از ممنوعیت استفاده کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، مهلت ثبت پلاک خودروهای اعضای جامعه پزشکی برای تردد در ساعات ممنوعه تردد( 21 تا 4 صبح) برای استان های تهران و البرز تا 48 ساعت دیگر به پایان خواهد رسید.

بر اساس این گزارش آن دسته از اعضای سازمان نظام پزشکی که هنوز در این پرتال ثبت نام نکرده اند تا ساعت 24 روز جمعه ششم آذر ماه فرصت ارند تا با ثبت اطلاعات خود از امکان معافیت از ممنوعیت استفاده کنند.

گفتنی است پس از رایزنی های دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی با دکتر رحمانی فضلی وزیرکشور ، دکتر نمکی وزیر بهداشت، دکتر زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا مبنی بر تعیین تکلیف نحوه تردد شبانه شاغلین حرف پزشکی بخش خصوصی ؛ سرانجام دکتر زالی در نامه ای خطاب به دکتر ظفرقندی اظهار کرد : در خصوص مجوز تردد پرسنل برخی ادارات ، مراکز بهداشتی و درمانی ، دانشگاهها و ... در سطح شهر تهران از ساعت 21 الی 4 بامداد، مقرر شده است فرمی از سوی استانداری تهران مبنی بر اعلام مشخصات خودروهای مورد استفاده مراکز نامبرده به دستگاههای مربوطه ارائه شود .

لازم به ذکر است استانداری یا فرمانداری تهران ضمن بررسی دقیق ضرورت تردد و در صورت تایید درخواست ، مطابق فرم اعلامی مراتب را به شهرداری تهران و پلیس راهور اعلام ، تا فرآیند ثبت پلاکهای مجاز جهت تردد انجام پذیرد. ضمنا در صورت تردد خودروها از شهرستانهای تابعه استان به شهر تهران پس از ساعت ممنوعیت ، کلیه فرمانداری ها مکلف هستند موارد ضروری را طبق فرمت اعلامی به معاونت امنیتی وانتظامی ارسال تا اقدامات بعدی در این خصوص صورت پذیرد.

لینک از خبر قبل:

همکاران محترم عضو جامعه پزشکی نظام پزشکی های تهران و البرز
با عنایت به مصوبه قرارگاه کرونا مبنی بر منع آمد و شد درون و برون شهری، خواهشمنداست در مرحله اول همکارانی که بنا به دلایل کاری لازم است بعداز ساعت ۲۱ تردد داشته باشند اطلاعات خودرو خود را یا به صورت مستقیم در سامانه پرتال فردی خود ثبت کنند و یا از طریق نشانی زیر ثبت نام نمایند
https://desktop.irimc.org/registercar/register

برچسب ها : اطلاعیه
امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.