جمعه، 10 فروردین 1403

تعیین تکلیف تردد شبانه خودروهای شاغلین حرف پزشکی بخش خصوصی استان تهران

تعیین تکلیف تردد شبانه خودروهای شاغلین حرف پزشکی بخش خصوصی استان تهران

طبق اعلام فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ؛ مجوز تردد خودروهای شاغلین حرف پزشکی در سطح شهر تهران از ساعت 21 الی 4 بامداد طی فرم اعلامی به استانداری یا فرمانداری و پس از تایید ضرورت تردد، جهت ثبت پلاک به پلیس راهور اعلام خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ پس از رایزنی های دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی با دکتر رحمانی فضلی وزیرکشور ، دکتر نمکی وزیر بهداشت ، دکتر زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا مبنی بر تعیین تکلیف نحوه تردد شبانه شاغلین حرف پزشکی بخش خصوصی ؛ سرانجام دکتر زالی در نامه ای خطاب به دکتر ظفرقندی اظهار کرد : در خصوص مجوز تردد پرسنل برخی ادارات ، مراکز بهداشتی و درمانی ، دانشگاهها و ... در سطح شهر تهران از ساعت 21 الی 4 بامداد، مقرر شده است فرمی از سوی استانداری تهران مبنی بر اعلام مشخصات خودروهای مورد استفاده مراکز نامبرده به دستگاههای مربوطه ارائه شود .


لازم به ذکر است استانداری یا فرمانداری تهران ضمن بررسی دقیق ضرورت تردد و در صورت تایید درخواست ، مطابق فرم اعلامی مراتب را به شهرداری تهران و پلیس راهور اعلام ، تا فرآیند ثبت پلاکهای مجاز جهت تردد انجام پذیرد. ضمنا در صورت تردد خودروها از شهرستانهای تابعه استان به شهر تهران پس از ساعت ممنوعیت ، کلیه فرمانداری ها مکلف هستند موارد ضروری را طبق فرمت اعلامی به معاونت امنیتی وانتظامی ارسال تا اقدامات بعدی در این خصوص صورت پذیرد.


گفتنی است تاکنون مدیران موسسات پزشکی، اسامی و پلاک خودرو پزشکان و سایر پرسنل شاغل در شیفت شب موسسات خود را به استانداری و فرمانداری و همچنین معاونت درمان دانشگاه مربوطه اعلام کرده بودند ولی سایر اعضاء از طریق فرم ثبت اطلاعاتی که طی 48 ساعت آینده در میز کاری الکترونیکی آنان قرار خواهد گرفت، شماره خودرو خود را ثبت خواهند کرد.


انتهای پیام

 

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

سید سام بنی صدر دوشنبه, 03 آذر,1399 15:34
سلام
باعث افتخارین.خسته نباشین.
سلمان بدرزاده شنبه, 15 آذر,1399 11:33
درود و ادب احتراما در خصوص طرح تردد شبانه در موقعیت کرونا مستدعی است زمان مجددی جهت ثبت نام بذل عنایت بفرمایید تا جاماندگان نیز موفق به ثبت اطلاعات شوند ، چون هفته گذشته چندین بار با سازمان تماس تلفنی گرفته شد اما پاسخ درستی دریافت نگردید حتی عنوان شد که در پروفایل شخصی جستجو کنیم که همزمان تلفنی معروض گردید که در پروفایل چنین آیتمی پیدا نشد اما هیچگونه راهنمایی مبذول نگردید.
لذا استدعای بذل عنایت دارم. با احترام دکتر سلمان بدرزاده ؛ ش ن: 28040
ایمیل همسرم را تقدیم میکنم جهت نظرات
=====
با سلام و عرض احترام
چنانچه اخبار سازمان را در وبسایت و تلگرام و اینستاگرام دنبال می نمودید حتی مهلت تمدید نیز به اعضای محترم سازمان داده شد.
https://irimc.org/news/id/45851