شنبه، 1 اردیبهشت 1403

ظفرقندی:

همه ما احساس دِین به همکاران رادیولوژیست داریم

همه ما احساس دِین به همکاران رادیولوژیست داریم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیام تصویری خود خطاب به رادیولوژیست های کشور گفت: شرایط خاصی بواسطه کرونا بر کشور حاکم شده و با توجه به حجم بالای سی تی اسکن و رادیولوژی در این ایام، علاوه بر تقدیر و تشکر ، همه ما احساس دِین به همکاران رادیولوژیست داریم.






به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ دکترمحمد رضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی درپیام تصویری خود خطاب به جامعه رادیولوژی اظهار کرد: این توفیق را داشتم که سالهای گذشته درافتتاح کنگره رادیولوژی که یکی از بزرگترین و بهترین کنگره های علمی کشور بود؛ حضور داشته باشم ولی  امسال به دلیل بیماری کرونا از این توفیق محروم هستیم.

وی اذعان کرد:آرزو می کنم این کنگره مانند سالهای گذشته باشکوه و از طریق فضای مجازی برگزار شود و دستاوردهای پرباری برای رشته رادیولوژی و همکاران این رشته داشته باشد.

وی با اشاره به این که شرایط خاصی در کشور حاکم شده است؛ افزود: آنچه لازم است بگویم تشکر و تقدیر و یک نوع احساس دین است که همه ما به همکاران رادیولوژیست داریم که در صف مقابله با بیماری کووید 19 قرار گرفته اند .

ظفرقندی ادامه داد: حجم سی تی اسکن ریه و رادیولوژی هایی که در این زمان برای تشخیص بیماری کووید19 انجام می شود ، بسیار بالا بوده و همکاران رادیولوژیست ما در مواجهه مستقیم با این بیماری هستند و تاکنون چند شهید و همکار مبتلا به کووید 19 داشته ایم .

وی خاطرنشان کرد : امیدوارم زحماتی که جامعه پزشکی و همکارانمان در رشته رادیولوژی متحمل شده اند و از سوابق پرافتخار تاریخ پزشکی کشور نیز خواهد بود؛ به عنوان یادگاری ماندگار در تاریخ پزشکی و بعنوان انجام وظیفه برای خدماتی که در راه خدا و مردم ارائه شده است؛ در تاریخ کشور باقی بماند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.