جمعه، 31 فروردین 1403

جستجوهای متفاوت برای مقابله با کووید 19

جستجوهای متفاوت برای مقابله با کووید 19
در همه گیری کووید 19 در سرتاسر جهان بسیاری از مردم به دنبال یافتن داروها و مواد غذایی درمانی و تقویتی برای مقابله با ویروس بودند و یکی از راه‌های اصلی دسترسی اینترنت بود. نشریه استار در گزارشی به تفاوت جستجوها در این زمینه در نقاط مختلف جهان پرداخته است:

 

به نظر می رسد از زینک تا زردچوبه، کاربران اینترنت در سرتاسر جهان به دنبال راه هایی برای تقویت سیستم دفاعی ایمنی بدن خود با ویتامین ها، مواد مغذی یا گیاهان هستند.

گزارشی از گوگل ترندز حاکی از آن است که مصرف کنندگان در حال ایجاد ارتباط بین ویروس سارس – کووید 2 و این مواد مغذی هستند. اما اما بسته به موقعیت جهانی افراد جستجوهای متفاوی داشته باشند..

بر اساس داده های جمع آوری شده بین ژوئن 2019 و آوریل 020 ، این گزارش نشان می دهد که چگونه همه گیری بر روی گزینه های غذایی مصرف کنندگان در سراسر جهان و جستجوی آنها به دنبال برخی از مواد غذایی تأثیر می گذارد.

این گزارش که در مجله Nutrients منتشر شده است ، همبستگی بین بروز موارد کووید 19 و جستجوی مواد مغذی خاص مانند ویتامین های E ، C ، D ، A و B و همچنین روی ، قهوه ، زنجبیل ، سلنیوم ، سیر و زردچوبه را نشان می دهد.

با این حال، گرایش به مواد مختلف فعال بین مناطق مختلف جهانی متفاوت است.

به عنوان مثال ، در اروپا کاربران اینترنت علاقه خاصی به ویتامین D ، به ویژه در مجارستان، انگلستان، آلمان، ایرلند و نروژ نشان دادند.

مردم در آسیای شرقی - به ویژه در فیلیپین ، مالزی و اندونزی - و همچنین در خاورمیانه و آفریقا، بیشتر به دنبال ویتامین C و محصولات دارای این ویتامین جستجو کرده‌اند.

مردم کشورهای آمریکای جنوبی و کارائیب بیشتر به دنبال زینک(روی) جستجو کرده‌اند و مردم کشورهای حوزه کارائیب و آفریقا نیز به دنبال سیر و زردچوبه جستجو کرده‌اند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.