چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403

رئیس نظام پزشکی سمنان:

نباید اجازه بررسی عملکرد و نگاه منتقدانه را سلب کرد

نباید اجازه بررسی عملکرد و نگاه منتقدانه را سلب کرد
رئیس نظام پزشکی سمنان و شورای هماهنگی استان با بیان این که برای تعدادی از پزشکان امروز کشور، که افتخار حضور در جبهه های جنگ را داشته اند، این روزها یادآوری حماسه های آن روزهای سراسر ایثار و از خودگذشتگی است؛ گفت: .نباید مثل آن روزها، به دلیل تلاش و ایثار فرماندهان ( که البته بسیار قابل تقدیر می باشد) اجازه بررسی عملکرد و نگاه منتقدانه را سلب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛  دکتر حسن شکراللهی _ رئیس نظام پزشکی سمنان و شورای هماهنگی استان در یادداشتی بیان داشته است:

"برای تعدادی از پزشکان امروز کشور، که افتخار حضور در جبهه های جنگ را داشته اند، این روزها یادآوری حماسه های آن روزهای سراسر ایثار و از خودگذشتگی می باشد. همان کمبود امکانات، همان از دست دادن دوستان عزیز، همان بی خوابی ها و تلاش تا آخرین نفس و ...‌ اما و صد اما نباید مثل آن روزها، به دلیل تلاش و ایثار فرماندهان ( که البته بسیار قابل تقدیر می باشد) اجازه بررسی عملکرد و نگاه منتقدانه را سلب کرد. شاید اگر عامل شهادت تعدادی زیادی از بهترین های آن روزها در عملیات خیبر بررسی می شد، تعداد زیادی را در کربلای چهار از دست نمی دادیم!! و البته همه به نیت پاک فرماندهان اعتقاد داریم."

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.