جمعه، 10 فروردین 1403

شهدای مدافع سلامت مظلومانه رفتند/امیدواریم با سرافرازی از بحران کرونا عبور کنیم

شهدای مدافع سلامت مظلومانه رفتند/امیدواریم با سرافرازی از بحران کرونا عبور کنیم
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این که بحران کرونا خاطره سازی کرده است؛ گفت: بحران کرونا سبب شد تا همه گروههای پزشکی بدون ترس پا به عرصه گذاشته و برای سلامت مردم و کشور ایستادگی کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در مراسم روایت طبیبانه فتح که امروز به پاسداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از قهرمانان سلامت به همت سازمان نظام پزشکی در سالن خلیج فارس موزه دفاع مقدس برگزار شد؛ با اشاره به این که طی دوران کرونا پیش نیامده بود که درمراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشته باشیم؛ اظهارکرد: جای همه دوستان نظام سلامت دراین فضای معنوی خالی است و این مراسم فرصتی را برای تفکر ایجاد می کند زیرا کرونا خاطره سازی کرده و اخلاص را در این دوران حس کردیم.

وی با اشاره به این که تا این مهم لمس نشود قابل باور نیست؛ افزود: همه فکر می کردند که اگر جنگی رخ دهد جوانان ما همانند سالهای دفاع مقدس وارد میدان مبارزه نمی شوند اما کرونا نشان داد که تمام جوانان ما درعرصه پزشکی از رزیدنت و انترن و تکنسین و ... بدون ترس پا به عرصه گذاشتند و مردم ما نیز بدور از همه گلایه ها و مطالبات و اعتراضات ؛ غیرتمندی خود را نشان دادند و برای دفاع از سلامت کشور جوانمردانه وارد میدان مبارزه با کرونا شدند.

لاری با بیان این که بهبودی بیماران کرونا حاصل تلاش های شبانه روزی و فداکاری کادردرمانی است؛ خاطرنشان کرد: شهدای مدافع سلامت مظلومانه رفتند و حتی نتوانستیم برای آنام مراسمی برگزار کنیم .

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: هر بلا و مشکلی که از سرما رفته به برکت وجود شهداست و امیدواریم با کمک هم و تلاش های خالصانه کادر درمانی از این بحران نیز مثل تمام اتفاقاتی که رخ داده موفق و سربلند عبورکنیم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.