ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

از سوی سازمان نظام پزشکی انجام شد:

صدور مجوز تبلیغات برای سه اپلیکیشن ارائه خدمات درمان در منزل

صدور مجوز تبلیغات برای سه اپلیکیشن ارائه خدمات درمان در منزل


رئیس کمیته ملی تبلیغات سلامت از صدور مجوز تبلیغات سه موسسه خدمات آنلاین از سوی سازمان نظام پزشکی خبر داد.

دکتر محمد جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که در راستای اجرای چهلمین مصوبه هیات مقررات زدایی مبنی بر تسهیل صدور مجوزهای تبلیغاتی و شفاف سازی فرآیندهای مربوطه پس از برگزاری جلسه با اتحادیه کسب و کارهای مجازی و ذی نفعان بخش خصوصی ؛ کمیته ملی تبلیغات سلامت با حضور اعضای آن تشکیل شد؛ بیان کرد: در این جلسه ضمن ارائه گزارش مصوبات هیات مقررات زدایی و اقدامات انجام شده توسط سازمان نظام پزشکی برای تسهیل صدورمجوزها؛ بحث و تبادل های لازم صورت گرفت و بر اجرای صحیح قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت تاکید شد.
وی افزود: در این راستا مقرر شد با سازمان تنظیم صوت و تصویر فراگیر جهت نحوه ارتباط با پلتفرمهای حوزه سلامت هماهنگی لازم انجام و نحوه ارتباط مشخص شود. همچنین در اسرع وقت نسبت به بارگذاری در سامانه G4B وزارت اقتصاد اقدامات لازم صورت گیرد.
رئیس کمیته ملی تبلیغات سلامت ادامه داد : پرونده تبلیغات موسسات قانونی خدمات آنلاین مورد بررسی قرار گرفت و برای سه موسسه از سوی سازمان نظام پزشکی مجوز تبلیغات صادر شد.
جهانگیری خاطرنشان کرد: مجوزهای صادر شده بر اساس تسهیلات انجام شده در راستای اجرای مصوبات هیات مقررات زدایی بوده است.
وی با تاکید بر این که موسسات برخط مکلفند شماره مجوز تبلیغات را که از سازمان نظام پزشکی دریافت نموده اند در سامانه خود درج نمایند؛ تصریح کرد: با توجه به نگرانی های بوجود آمده درتبلیغات موسسات برخط و لزوم رفع آنها؛استفاده از سرویس های دارای مجوز تاسیس وزارت بهداشت و مجوز تبلیغات از سازمان نظام پزشکی  توصیه موکد می شود زیرا سرویس هایی که مجوز دریافت کرده اند با نظارت دستگاههای مربوطه مکلف به ارائه خدمات مطلوب هستند.
انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

حسن رفیعی یکشنبه, 30 شهریور,1399 06:57
خوب بود اسمشون رو هم می‌فرمودین که مردم بشناسند و سراغ بقیه نروند