چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403

رئیس نظام پرستاری در دیدار با مدیران کروناروایت:

تلاش نظام پزشکی برای روایت کرونا را تلاشی مقدس می‌دانم

تلاش نظام پزشکی برای روایت کرونا را تلاشی مقدس می‌دانم
به منظور افزایش همراهی و همگرایی نظام‌ پزشکی و نظام پرستاری در روایت کرونا، مدیران رویداد "کروناروایت" نظام پزشکی با دکتر محمد میرزابیگی رئیس کل سازمان نظام پرستاری دیدار کردند.
در این دیدار، دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و پارلمانی نظام پزشکی و دکتر محمد کیاسالار دبیر کروناروایت به تبیین اهداف و برنامه‌های رویداد "کروناروایت" پرداختند.
سپس دکتر محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری، ضمن تاکید بر ضرورت روحیه همگرایی در حوزه بهداشت و درمان‌، گفت: سازمان نظام پرستاری کشور در ارتباط با ثبت فداکاری‌های کادر بهداشت و درمان و مستندسازی‌ این جانفشانی‌ها اقداماتی انجام داده و در این رابطه جلساتی با بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس برگزار کرده است.
وی افزود: این سازمان از ابتدای همه‌گیری کرونا با تاسیس سامانه صحت که از سه کلیدواژه صیانت، حمایت و تامین تشکیل شده، میزان خدمت‌رسانی پرستاران، ابتلای آنها به کرونا و بستری شدن آنها را روزانه رصد می‌کند.
دکتر میرزابیگی در پایان با اشاره به این سخن رهبر انقلاب که «کاش افرادی بتوانند مانند شهید آوینی جهاد عظیم مقابله با کرونا را روایت کنند»، گفت: «من تلاش شما برای روایت کرونا را تلاشی مقدس می‌دانم و سازمان نظام پرستاری در این زمینه از هیچ کمکی به سازمان نظام پزشکی دریغ نخواهد کرد.»
برچسب ها : کرونا روایت
دکتر محمد کیاسالار امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.