پنجشنبه، 9 فروردین 1403

در راستای حمایت از اعضای سازمان نظام پزشکی صورت گرفت:

پرداخت بلاعوض دیه "پزشک مضروب شده شهرستان دیر" توسط صندوق تعاون و رفاه نظام پزشکی

پرداخت بلاعوض دیه "پزشک مضروب شده  شهرستان دیر" توسط صندوق تعاون و رفاه نظام پزشکی

بدنبال مکاتبه رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی و پیگیری های لازم با هیات مدیره صندوق تعاون و رفاه این سازمان؛ دیه پزشک مضروب شده شهرستان دیر به طور کامل و بلاعوض به حساب بانکی اعلام شده از سوی ایشان واریز شد.

دکتر سعید کاظمی مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان در خصوص پرداخت دیه خانم دکتر حاجیان که در شهرستان دیر مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود؛ بیان کرد: پس از صدور حکم پرداخت دیه از سوی ایشان؛ دکتر آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در مکاتبه ای با هیات مدیره صندوق تعاون و رفاه در تاریخ 20 شهریورماه جاری با در نظر گرفتن نظرات اعضای مجمع مبنی بر موافقت حمایت مالی از خانم دکتر حاجیان ؛ خواستار پرداخت دیه ایشان از سوی صندوق تعاون و رفاه  سازمان نظام پزشکی شد.

وی افزود: همان روز در جلسه مجازی اعضای هیات مدیره صندوق با رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی ؛مقرر شد تا مبلغ 136/400/000ریال بلاعوض به حساب خانم دکتر حاجیان واریز شود.

وی خاطرنشان کرد: صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی مبلغ فوق را به حساب بانکی اعلام شده از سوی دکتر حاجیان بطور کامل و بلاعوض واریز نمود.

انتهای پیام

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.