جمعه، 10 فروردین 1403

26 شهریورماه جاری برگزار می شود:

هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران

هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران

نایب رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران از برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره این سندیکا روز چهارشنبه 26 شهریور ماه جاری در هتل المپیک تهران خبر داد.

دکتر عباس کبریایی زاده در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ با اشاره به این که سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران یکی از قدیمی ترین سندیکاهای صنعتی است؛ بیان کرد: این سندیکا سالیان متمادی با انجمن داروسازان ایران بصورت مشترک فعالیت می کرد و در اوایل دهه هشتاد فعالیت خود را بصورت مستقل آغاز کرد.

وی با اشاره به این که اولین دوره انتخابات این سندیکا در سال 84 انجام شد؛ افزود: هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران روز چهار شنبه 26 شهریورماه جاری ساعت 15 با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: 117 شرکت داروسازی عضو این سندیکا بوده که تولید کننده اشکال مختلف دارویی در کشور هستند و بالغ بر 97 درصد نیازهای دارویی و بهداشتی کشور را تولید می کنند.

کبریایی زاده رفع نیازهای دارویی کشور را توسط شرکت های داخلی از جمله قابلیت های پس از انقلاب دانست و گفت: اساتید و بزرگان زیادی مانند مرحوم دکتر شفیعی سال های متمادی بنیان دارویی کشور را بنا نهاده که یاد و خاطره آنان همواره گرامی است و هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران نیز از بین پیشکسوتان این حوزه که مقبولیت اجتماعی؛ حرفه ای و سیاست مدیریتی دارند؛ انتخاب می شوند.

نایب رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با اشاره به این که پیشکسوتان این عرصه در سیاستگذاری نظام سلامت و حوزه دارویی کشور همواره حضور داشته اند؛ تصریح کرد: اگر چه سندیکا عضو سازمان نظام پزشکی نیست اما بازوی مشورتی قوی برای این سازمان بوده و همین جا مراتب تشکر خود را از نظام پزشکی اعلام می کنم.

به گفته وی 23 نفر برای عضویت در هیات مدیره سندیکا کاندید شده اند که از میان آنها 7 نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب خواهد شد و یک نفر از هر 117 شرکت دارویی با داشتن معرفی نامه رسمی و کارت بازرگانی می تواند در انتخابات روز چهارشنبه شرکت کند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.