پنجشنبه، 9 فروردین 1403

هشدار وزیر سلامت انگلیس در خصوص موج دوم شیوع کرونا

  • 19 شهریور 1399
  • 09:27
  • جهان
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
هشدار وزیر سلامت انگلیس در خصوص موج دوم شیوع کرونا
وزیر سلامت انگلیس گفت: نادیده‌ گرفتن قوانین و محدودیت‌های فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت موارد بهداشتی از سوی جوانان، موج دوم شیوع کروناویروس را در این کشور به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی؛ وزیر سلامت انگلیس تاکید کرد: درصورتیکه جوانان مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، شاهد موج دوم شیوع کروناویروس در کشور خواهیم بود.

بنابراین گزارش یک سوم از تمامی مبتلایان بیماری کووید-۱۹ که طی هفته گذشته در انگلیس شناسایی شده‌اند بین ۲۰ تا ۲۹ سال بوده‌اند.

وزیر سلامت انگلیس با بیان اینکه تعداد مبتلایان رو به افزایش است، اظهار داشت: از این ماه دانشجویان در کلاس‌های دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد هرچند در صورت رعایت نکردن مقررات فاصله‌گذاری، این شرایط موجب نگرانی است.

وی با اشاره به دو کشور فرانسه و اسپانیا گفت: موج دوم بیماری کووید-۱۹ در این دو کشور تا حدود زیادی میان جوانان اتفاق افتاده و سپس گسترش پیدا کرده است. اکنون شاهد افزایش موارد بستری در بیمارستان و فوتی‌های ناشی از این بیماری در این دو کشور هستیم.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، به گفته وزیر سلامت انگلیس در حال حاضر این کشور با چنین شرایطی روبرو نیست و در صورتیکه افراد، قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی را رعایت کنند می‌توان از وقوع آن پیشگیری کرد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.