پنجشنبه، 9 فروردین 1403

جان ‌باختن ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا/ ۲۸ استان در وضعیت قرمز و هشدار

جان ‌باختن ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا/ ۲۸ استان در وضعیت قرمز و هشدار
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۱۵۴ نفر رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۹۷۶ نفر از آنها بستری هستند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۴ هزار و ۶۶۶ نفر رسیده است، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۱۵۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۳۲ هزار و ۱۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۷۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی تصریح کرد: تا کنون سه میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری در تشریح آخرین وضعیت استان‌ها از لحاظ شیوع این بیماری توضیح داد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی تاکید کرد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.