پنجشنبه، 30 فروردین 1403

اعمال محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در استانبول

  • 10 شهریور 1399
  • 08:28
  • جهان
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
اعمال محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در استانبول

مقامات استانبول از اعمال محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم عروسی و دیگر جشن‌ها در بزرگترین شهر ترکیه به منظور مقابله با شیوع کرونا خبر دادند.

به گزارش رویترز، در پی ثبت رکورد بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان روزانه کرونا طی دو ماه قبل در ترکیه، روز شنبه مقامات این کشور در استانبول، بزرگترین شهر ترکیه محدودیت‌های جدیدی برای برگزاری جشن‌ها و مراسم عروسی اعمال کردند.

فرماندار استانبول اعلام کرد از روز دوشنبه برگزاری عروسی‌ها در فضای بسته و جشن‌های نامزدی و سایر مراسم مشابه ممنوع است‌. همچنین حضور کودکان و افراد بالای ۶۰ سال در مراسم و جشن‌های فضای باز که همچنان برگزار می‌شوند، ممنوع اعلام شده است.

این محدودیت‌ها چند ساعت پیش از آن اعلام شد که وزیر بهداشت ترکیه از ثبت ۱۵۴۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در کشور خبر داد که بالاترین شمار ابتلای روزانه از اواسط ژوئن است. به گفته وی، ۳۹ نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که بیشترین شمار از اواسط ماه مه است.

بنابر گزارش رویترز، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرده که شمار بیماران کووید-۱۹ در شرایط وخیم در این کشور همچنان رو به افزایش بوده و به اقدامات و محدودیت‌های بیشتری برای مقابله با شیوع بیشتر کروناویروس نیاز است.

مترجم: ایسنا

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.