ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

نمایشگاه مجازی به یاد سپیدپوشان آسمانی شده

نمایشگاه مجازی به یاد سپیدپوشان آسمانی شده
در این روزها نمایشگاهی به صورت مجازی و به یاد سپیدپوشانی که جان خود را پای درمان کرونا گذاشتند و با احترام به درمانگرانی که همچنان در حال مبارزه هستند، در خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است.

بیش از شش ماه از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد. در این مدت همه به نوعی با این ویروس جهانگرد دست و پنجه نرم کردیم و سبک زندگیمان را تغییر دادیم؛ اما در این مدت کسانی هم بودند که لحظه به لحظه‌شان را برای مبارزه با این ویروس جهانی گذاشتند و برخی هم به بهای حفظ جان همنوعانشان، جانشان را از دست دادند

جامعه پزشکان و پرستاران در همه جای دنیا مهمترین صنفی بودند که مستقیم و بدون ترس در برابر کرونا ایستادند؛ جان خود و خانواده‌شان مهمترین ریسکی بود که باید می‌پذیرفتند که بسیاری پذیرفتند و برخی هم در نهایت تاسف بهایش را با جانشان پرداختند. 

همین موضوع بهانه‌ای شد که در این روزها نمایشگاهی به صورت مجازی و به یاد سپیدپوشانی که جان خود را پای درمان کرونا گذاشتند و با احترام به درمانگرانی که همچنان در حال مبارزه هستند، در خانه هنرمندان ایران برگزار شود.

این نمایشگاه در راستای طرح «کروناروایت» برگزار شده که توسط سازمان نظام پزشکی کشور طراحی و تدوین شده و با همکاری نهادهایی همچون ستاد ملی مدیریت کرونا، وزارت بهداشت، شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما، شهرداری تهران، بنیاد سینمایی فارابی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی، سینما حقیقت و خانه هنرمندان ایران در دست اجرا است.

مرتضی رضایی و همسرش از هنرمندانی هستند که در بخش «کرونا به روایت تصویر» با رویداد «کروناروایت» همراه شده‌اند و در روزهای قرنطینه به این فکر افتادند که با خلق آثار هنری از کادر بهداشت و درمان قدردانی کنند.

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.